Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 23:16Jag har kanske vunnit fler tempolopp än vad vissa andra har haft starter på tempotävlingar.
Handlar det inte enbart om att förflytta sig fortast från start till mål?
Jag har kanske vunnit fler tempolopp än vad vissa andra har haft starter på tempotävlingar.
Handlar det inte enbart om att förflytta sig fortast från start till mål?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 23:38Med den erfarenheten i ryggen lyssnar jag gärna på hur DU tränade för att åstadkomma de bedrifterna?
Med den erfarenheten i ryggen lyssnar jag gärna på hur DU tränade för att åstadkomma de bedrifterna?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 06:04Du har hävdat att du kunde köra en fyramil på under timmen.
Då gäller det bara att implementera din kunskap och ta i lite mer.
Du har hävdat att du kunde köra en fyramil på under timmen.
Då gäller det bara att implementera din kunskap och ta i lite mer.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 08:30Träna i det tempo som du har tänkt att hålla för att eventuellt vinna ett tempo. När du har mjölksyra i öronen och farten sjunker vila vad som behövs (återhämtning kallas det för) gör detta regelbundet och sträckan blir förmodlingen längre o längre för va
Träna i det tempo som du har tänkt att hålla för att eventuellt vinna ett tempo. När du har mjölksyra i öronen och farten sjunker vila vad som behövs (återhämtning kallas det för) gör detta regelbundet och sträckan blir förmodlingen längre o längre för va
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 14:07David:
Hur jag tränade det vet jag och har tipsat om det i denna tråden.
Min fråga var nog så seriös då jag efterfrågade mer tips på tempoträning från dig då du vunnit så många lopp?
David:
Hur jag tränade det vet jag och har tipsat om det i denna tråden.
Min fråga var nog så seriös då jag efterfrågade mer tips på tempoträning från dig då du vunnit så många lopp?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 14:42Mina adepter uppskattar inte att jag avslöjar för konkurrenter om vad trixen brukar vara utan du som är en vuxen karl borde kunna räkna ut var just du brister.
Jag har inte ens träffat dig och ändå så verkar du ha en massa åsikter om mig.
Jag skrev i di
Mina adepter uppskattar inte att jag avslöjar för konkurrenter om vad trixen brukar vara utan du som är en vuxen karl borde kunna räkna ut var just du brister.
Jag har inte ens träffat dig och ändå så verkar du ha en massa åsikter om mig.
Jag skrev i di
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 14:54Med tanke på hur du spammat ner mina övriga trådar så faller det naturligt för mig att radera alla inlägg du lagt i min gästbok per automatik.
Jag behöver inte ha dig där också!
Det är inte svårt att skaffa sig en åsikt med tanke på hur du beter dig mot p
Med tanke på hur du spammat ner mina övriga trådar så faller det naturligt för mig att radera alla inlägg du lagt i min gästbok per automatik.
Jag behöver inte ha dig där också!
Det är inte svårt att skaffa sig en åsikt med tanke på hur du beter dig mot p
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:32Har du kört fast i din träning efter knappt två månader så borde du med din erfarenhet ha gjort ett träningsupplägg.
Du har inte precis visat upp nån plan.
Har du kört fast i din träning efter knappt två månader så borde du med din erfarenhet ha gjort ett träningsupplägg.
Du har inte precis visat upp nån plan.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:40Jag säger bara Sweatspot det är det enda du behöver känna till, ligger normalt en liten bit under mjölksyratröskeln ca 6%. Det kan vara omöjligt att hålla reda på alla nivåer och sen använda dom smart, då behövs det nästan att man har en personlig tränare
Jag säger bara Sweatspot det är det enda du behöver känna till, ligger normalt en liten bit under mjölksyratröskeln ca 6%. Det kan vara omöjligt att hålla reda på alla nivåer och sen använda dom smart, då behövs det nästan att man har en personlig tränare
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:45Du är duktig på att undvika att svara på frår genom att vända på diskussionen David?
Du är duktig på att undvika att svara på frår genom att vända på diskussionen David?