Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 16:33Jag har svårt att bedöma om du överhuvudtaget har intresse eller förutsättningar för att köra tempo.
Du visar inte din träning och var klart "icke kontaktbar" i triathlongruppen.Det var kanske fyra danska mil som du klarade på timmen?
Jag har svårt att bedöma om du överhuvudtaget har intresse eller förutsättningar för att köra tempo.
Du visar inte din träning och var klart "icke kontaktbar" i triathlongruppen.
Det var kanske fyra danska mil som du klarade på timmen?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 16:48Jag väljer att visa min träning för de som har ett intresse i den och min person samt tvärtom, inget konstigt i det.
Du tillhör inte den gruppen med tanke på hur du betett dig hittills, men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig, det är nog mer upp ti
Jag väljer att visa min träning för de som har ett intresse i den och min person samt tvärtom, inget konstigt i det.
Du tillhör inte den gruppen med tanke på hur du betett dig hittills, men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig, det är nog mer upp ti
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 16:53Det var just det jag tänkte om ditt intresse.
Det var just det jag tänkte om ditt intresse.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 16:58Manne o David: ingår handväska o kjol..... ?
Manne o David: ingår handväska o kjol..... ?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:06Kan ingen ordna ett tempolopp mellan David och Manne?
Publiktillströmningen hade garanterat blivit en hit.
Kan ingen ordna ett tempolopp mellan David och Manne?
Publiktillströmningen hade garanterat blivit en hit.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:10Definitivt! Vi kanske kan locka dem med prispengar?
Definitivt! Vi kanske kan locka dem med prispengar?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:11Tjoho vilket bra förslag! Jag fixar ett pris. Fast då skall de cykla utan sadel, bara sadelstolpen .... snacka om nytt snitt...
Tjoho vilket bra förslag! Jag fixar ett pris. Fast då skall de cykla utan sadel, bara sadelstolpen .... snacka om nytt snitt...
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:37Nja. Tempocykling utan sadel är liksom feltänkt ...
Nja. Tempocykling utan sadel är liksom feltänkt ...
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:41Okey sadel. skicka inbjudan?
Okey sadel. skicka inbjudan?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 21:23Nemo letar nya hatobjekt. http://i21.tinypic.com/2mza8b8.gif
Nemo letar nya hatobjekt. http://i21.tinypic.com/2mza8b8.gif