Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningblir bara tyngre å springa
You need to log in to create posts and topics.

Emma, skit i löpningen! Den ger Dig inte ett skvatt i detta läget, utan det är bara och enbart kosten som kan ge Dig de resultat Du vill ha innan dagen D.

Du har 14 dagar på Dig att "komma i form" och på den tiden hinner Du inte skapa ett sånt kalorimin

Visst kan promenader vara tråkiga, men lyssna på bra musik samtidigt. Eller varför inte en riktigt bra ljudbok, då är du så inne i boken så du glömmer hur tråkigt det är att gå....

ja jag försöker verkligen skärpa mig med maten. äter ju då typ lchf.
å äter inge sött eller onyttigt alls... men de är ganska svårt.. å äter frukost, lunch å middag å frukt därimellan. sen är ju inte jag så duktig på dehär med kosthållning dock men

Du kommer att klara det! Kämpa på för du klarar det om du verkligen vill!

Styrkekramar till dig!

Om målet är att gå ner i vikt kanske du ska pröva att kombinera LCHF med styrketräning?

Jag körde LCHF och styrketräning med PT (för jag behövde hjälp med motivationen) september-februari och gick ner 13kg och 13cm i midjemått. Första två veckorna tappad

Emma, skippa frukten mellan målen. Ät huvudmålen och sen ingenting annat! Tillåt Dig att bli rejält hungrig innan Du äter nästa LCHF-mål.

Du har ett mål framför Dig, att om lite drygt 14 dagar ska Du ha tappat x antal kg för att få genomgå den där opera

oj, ingen frukt, inte ens typ morötter eller så, för ibland efter att ja har cyklat sent på kvällen så är de gott å få nått i magen.

alltså dr sa när ja var dit att han ville att ja skulle ner till 60 kilo.
men sen när ja har ringt till sjukhuset å prata

Aha, det var ny information. 🙂

Hursomhelst, fokusera på att komma i form till operationen och kör LCHF tills Du känner att Du har tappat det Du vill. SEN, när Du har läkt ihop och får börja träna igen, så kan Du smyga igång löpningen. Att känna stress

Har inga referenser annat än vad jag sett på tv =) men då brukar dom säga att man ska ner till sin målvikt innan operationen för att få bäst resultat. Annars kan det väl bli så att om du tappar mer vikt efter operationen så kommer du få mer lös hud och ka

ja kanske inte har skrivit de. kommer ej ihåg.

ja får satsa på å gå ut å gå då å cykla istället å hoppas på att de ger resultat.