Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 20:36marika. men ja har inte alls så mycke kvar å gå ner i vikt, för ja är inte tjock.
marika. men ja har inte alls så mycke kvar å gå ner i vikt, för ja är inte tjock.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 20:47Nä, jag menade inte att du var tjock =) Som sagt, det var bara vad dom brukar säga på program på tv:n när dom gör liknande operationer. Sen om det är därför dom sagt 60 kg till dig har jag ingen aning om, hade bara ett förslag.
Nä, jag menade inte att du var tjock =) Som sagt, det var bara vad dom brukar säga på program på tv:n när dom gör liknande operationer. Sen om det är därför dom sagt 60 kg till dig har jag ingen aning om, hade bara ett förslag.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 20:55Jag vet ju inte vad för operation du ska göra men för att din kropp skall orka och kunna läka adekvat efter ingreppet är det viktigt att du har haft bra näringstillförsel innan. Så svält dig inte utan ät nyttigt och balanserat.
Jag vet ju inte vad för operation du ska göra men för att din kropp skall orka och kunna läka adekvat efter ingreppet är det viktigt att du har haft bra näringstillförsel innan. Så svält dig inte utan ät nyttigt och balanserat.