Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningblivit så tungt
You need to log in to create posts and topics.

för några veckor sen kunde ja jogga 40 min, visst var de tungt, men nu joggar ja knappt 20 min å håller på å dör. hur f*n är de möjligt, borde de inte gå lättare ju mer man springer

skulle vara intressant och veta hur du tränar, äter, sover.

äter som man ska, sover som man ska, tränar ganska mycke

Det går upp och ner. Så är det bara. Ingenting utvecklas rätlinjigt.

får hoppas på de =) för just nu är de skttrist å springa när de är så tungt =( kan ju vara för att de är rätt mycek snö ute oxå iofs, men springer ju ofast på plogade vägar

Det är rätt stor skillnad på att springa i snö och springa på annat underlag med. Jag höll också på att dö i lördags när jag skulle springa i snö. Idag var det plogat, då gick det betydligt bättre!

Det är många faktorer som kan spela in, själv vet jag att är jag rejält utvilad och inte har tränat på ganska länge så går det väldigt bra (ungefär som att toppa inför ett lopp), men när jag är inne och kör regelbundet så blir kroppen nedtränad (eller rät

ja har tränat mycke länge men hade uppehåll i somras när ja jobbade som en tok istället, men har nog hållt på ett bra tag å tränat, har ökat pö om pö med träninhgen så har inte tokbörjat träna med allt dedär på en gång liksom

Kanske en analkande förkylning?

Det ÄR tungt att springa i snö, och oftast brukar det märkas på tempot - att det sjunker. Men ack så härligt! 😀

Emma, vad jag förstår, efter att ha läst Din kalender och Dina bloggar, så håller Du på med en viktminskning? Samtidigt som Du tränar väääldi