Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 01:02Ähh alla springer olika.. inget att bry sig om. Jag vill bli snabbare jag med. Men man får väl ta en bit i taget antar jag?
Ähh alla springer olika.. inget att bry sig om. Jag vill bli snabbare jag med. Men man får väl ta en bit i taget antar jag?
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 01:14Bra det.. ni är possitiva ni Göteborgare ha ha
Bra det.. ni är possitiva ni Göteborgare ha ha
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 20:45jo de är väl så alla vill bli snabbare...
å nu har de kommit massor med mer snö. så undrar ja när ja kommer orka mig ut på en prommis igen
å nu har j avarit duktig å inte träna alls på 2 dagar å i fredags bled de bara en prommis... hoppas ni är nöjda nu
jo de är väl så alla vill bli snabbare...
å nu har de kommit massor med mer snö. så undrar ja när ja kommer orka mig ut på en prommis igen
å nu har j avarit duktig å inte träna alls på 2 dagar å i fredags bled de bara en prommis... hoppas ni är nöjda nu
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 20:45jo de är väl så alla vill bli snabbare...
jo de är väl så alla vill bli snabbare...
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 18:41Håller med flera av grabbarna, orsaken skulle kunna vara nedtränad (övertränad).
Då går konditionsträningen tungt och trögt.
Jag hade det problemet ca 10dagar under senhösten, drog ned träningen och tog ett uppehåll på ca 5-6dagar i sträck, sedan började
Håller med flera av grabbarna, orsaken skulle kunna vara nedtränad (övertränad).
Då går konditionsträningen tungt och trögt.
Jag hade det problemet ca 10dagar under senhösten, drog ned träningen och tog ett uppehåll på ca 5-6dagar i sträck, sedan började
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 06:11Kosten?
Kosten?