Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 14:48Kollat järnvärden m m?
Kollat järnvärden m m?
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 16:19sylvia jo nej en veckas ledigt klarar inte ja av....sen är de så, att folk som inte känner mig vet int eheller varför ja tränar så mycke, ja har konstant ont i kroppen. å när ja tränar massor så har ja inte ont i kroppen, så låt mig träna. ja vilar när ja
sylvia jo nej en veckas ledigt klarar inte ja av....sen är de så, att folk som inte känner mig vet int eheller varför ja tränar så mycke, ja har konstant ont i kroppen. å när ja tränar massor så har ja inte ont i kroppen, så låt mig träna. ja vilar när ja
Quote from Catharina Brattlin on 14 December 2010, 16:29OK, jag ska låta Dig träna. No worries! 🙂
Undrar bara varför Du ställer en fråga om vad det tunga kan bero på, när Du inte ens vill fundera över svaren?
Vad vill Du ha för svar då?
Kroppen är ingen evighetsmaskin. När den har fått nog börjar den må s
OK, jag ska låta Dig träna. No worries! 🙂
Undrar bara varför Du ställer en fråga om vad det tunga kan bero på, när Du inte ens vill fundera över svaren?
Vad vill Du ha för svar då?
Kroppen är ingen evighetsmaskin. När den har fått nog börjar den må s
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 16:44jo ja vet att kroppen inte orkar hur mycke som helst... men nu är de bara joggningen som blivit jobbig inte de andra... å ja är tacksam för alla svar å ideer folk kommer med... ja har perioder där ja inte tränar så mycke alls oxå. ja jobbar oregelbundna t
jo ja vet att kroppen inte orkar hur mycke som helst... men nu är de bara joggningen som blivit jobbig inte de andra... å ja är tacksam för alla svar å ideer folk kommer med... ja har perioder där ja inte tränar så mycke alls oxå. ja jobbar oregelbundna t
Quote from Catharina Brattlin on 14 December 2010, 16:57OK, Emma, det blir nog bra. Du ville ha tips på vad det tunga kunde bero på, och jag gav Dig mina tankar. Många gånger är lösningen närmare än man kan tro. (Been there, done that, om man säger så.)
Du verkar ha en bra kiropraktor. Allsidig träning är mum
OK, Emma, det blir nog bra. Du ville ha tips på vad det tunga kunde bero på, och jag gav Dig mina tankar. Många gånger är lösningen närmare än man kan tro. (Been there, done that, om man säger så.)
Du verkar ha en bra kiropraktor. Allsidig träning är mum
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 17:03ja är inte sur om du trodde de, ja bara berätta ur min synvinkel oxå,
å ja skrev nyss att ja är tacksam för alla svar å ideer...
ja är inte sur om du trodde de, ja bara berätta ur min synvinkel oxå,
å ja skrev nyss att ja är tacksam för alla svar å ideer...
Quote from Catharina Brattlin on 14 December 2010, 17:12Sur!? Nejdå, inte alls! Jag fick bara känslan av att Du inte ens ville testa att vila lite extra några dagar för att se om det blir bättre. Jag tror, om jag får tro, att Du hade mått bra av att göra annat några dagar.
Som jag nämnde så har jag själv kän
Sur!? Nejdå, inte alls! Jag fick bara känslan av att Du inte ens ville testa att vila lite extra några dagar för att se om det blir bättre. Jag tror, om jag får tro, att Du hade mått bra av att göra annat några dagar.
Som jag nämnde så har jag själv kän
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 17:24Min peng hamnar på "nedtränad".
Min peng hamnar på "nedtränad".
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 17:26sylvia ja under julen här nu blir de nog en hel del slapp, eftersom ja ska hem till sverige. så blir väl bara prommisar...dock är ja en sån som tittar ja på en chipspåse går ja typ upp 2 kilo
magnus vad menar du med de?
sylvia ja under julen här nu blir de nog en hel del slapp, eftersom ja ska hem till sverige. så blir väl bara prommisar...dock är ja en sån som tittar ja på en chipspåse går ja typ upp 2 kilo
magnus vad menar du med de?
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 17:35Nedtränad: Du tränar så mycket så du inte hinner vila dig emellan. Då går det tungt.
Nedtränad: Du tränar så mycket så du inte hinner vila dig emellan. Då går det tungt.