Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningblivit så tungt
You need to log in to create posts and topics.

Kollat järnvärden m m?

sylvia jo nej en veckas ledigt klarar inte ja av....sen är de så, att folk som inte känner mig vet int eheller varför ja tränar så mycke, ja har konstant ont i kroppen. å när ja tränar massor så har ja inte ont i kroppen, så låt mig träna. ja vilar när ja

OK, jag ska låta Dig träna. No worries! 🙂

Undrar bara varför Du ställer en fråga om vad det tunga kan bero på, när Du inte ens vill fundera över svaren?

Vad vill Du ha för svar då?

Kroppen är ingen evighetsmaskin. När den har fått nog börjar den må s

jo ja vet att kroppen inte orkar hur mycke som helst... men nu är de bara joggningen som blivit jobbig inte de andra... å ja är tacksam för alla svar å ideer folk kommer med... ja har perioder där ja inte tränar så mycke alls oxå. ja jobbar oregelbundna t

OK, Emma, det blir nog bra. Du ville ha tips på vad det tunga kunde bero på, och jag gav Dig mina tankar. Många gånger är lösningen närmare än man kan tro. (Been there, done that, om man säger så.)

Du verkar ha en bra kiropraktor. Allsidig träning är mum

ja är inte sur om du trodde de, ja bara berätta ur min synvinkel oxå,
å ja skrev nyss att ja är tacksam för alla svar å ideer...

Sur!? Nejdå, inte alls! Jag fick bara känslan av att Du inte ens ville testa att vila lite extra några dagar för att se om det blir bättre. Jag tror, om jag får tro, att Du hade mått bra av att göra annat några dagar.

Som jag nämnde så har jag själv kän

Min peng hamnar på "nedtränad".

sylvia ja under julen här nu blir de nog en hel del slapp, eftersom ja ska hem till sverige. så blir väl bara prommisar...dock är ja en sån som tittar ja på en chipspåse går ja typ upp 2 kilo

magnus vad menar du med de?

Nedtränad: Du tränar så mycket så du inte hinner vila dig emellan. Då går det tungt.