Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 21:34nej int evet ja väl de, men de känns som alla bara gnäller på mig å sen när dom skriver måste ju ja oxå få försvara mig å skriva hur de ligger till
nej int evet ja väl de, men de känns som alla bara gnäller på mig å sen när dom skriver måste ju ja oxå få försvara mig å skriva hur de ligger till
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 22:52Hej Emma!
Läste just lite om att löpträningen går lite i "vågor" ibland. Att man inte känner sig på topp varje dag. Liksom med allt annat här i livet 🙁 hade själv ett pass idag där det kändes lite motigt. Men å andra sidan så känns ju merparten av p
Hej Emma!
Läste just lite om att löpträningen går lite i "vågor" ibland. Att man inte känner sig på topp varje dag. Liksom med allt annat här i livet 🙁 hade själv ett pass idag där det kändes lite motigt. Men å andra sidan så känns ju merparten av p
Quote from Bjarne Lewin on 18 December 2010, 12:08Du tränar väldigt mycket Emma. Det ger dig jättemycket muskelmassa. Det är till och med möjligt att du har så mycket muskelmassa att BMI-värdet visar fel.
Jag sitter i samma sits. Dock känner jag mig inte tjock utan är snarare irriterad på själva BMI-vär
Du tränar väldigt mycket Emma. Det ger dig jättemycket muskelmassa. Det är till och med möjligt att du har så mycket muskelmassa att BMI-värdet visar fel.
Jag sitter i samma sits. Dock känner jag mig inte tjock utan är snarare irriterad på själva BMI-vär
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 00:29kenta nån vecka kanske. ja får hoppas de går över =) å tro rmycke på att de är snö ute oxå.. för när ja började springa så var de ju inte de heller
evely jo där håller ja helt med dig att de skulle vara skoj å mäta sig i nån sån riktigt maskin, nån super
kenta nån vecka kanske. ja får hoppas de går över =) å tro rmycke på att de är snö ute oxå.. för när ja började springa så var de ju inte de heller
evely jo där håller ja helt med dig att de skulle vara skoj å mäta sig i nån sån riktigt maskin, nån super
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 00:38Jag tränar enbart på löpband just nu. Har du testat? Det funkar bra för mig iaf.. ligger rätt ok i tid med barmarksträningen om man jämför..
Jag tränar enbart på löpband just nu. Har du testat? Det funkar bra för mig iaf.. ligger rätt ok i tid med barmarksträningen om man jämför..
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 00:40funderat på de, men är för feg för å prova på de på gymet, vet inte hur dom funkar å känns så fånigt å stå där 😛 är rätt blyg av mig nämligen
funderat på de, men är för feg för å prova på de på gymet, vet inte hur dom funkar å känns så fånigt å stå där 😛 är rätt blyg av mig nämligen
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 00:45Fånig är det sista du ska känna dig.. eller varför känner du dig fånig förresten?
Fånig är det sista du ska känna dig.. eller varför känner du dig fånig förresten?
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 00:51jag hatar å göra bort mig å skämmas å de kommer ja ju å göra om ja ska ställa mig på ett springband å försöka komma underfund med hur de funkar :/ alltis så när ja ska göra nått första gången....
jag hatar å göra bort mig å skämmas å de kommer ja ju å göra om ja ska ställa mig på ett springband å försöka komma underfund med hur de funkar :/ alltis så när ja ska göra nått första gången....
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 00:54Var bor du Emma? Kan garantera att du inte kommer att känna dig pinsam om vi ses och tar ett pass ihop.. jag bryr mig nämligen inte om hur man ser ut osv..
Var bor du Emma? Kan garantera att du inte kommer att känna dig pinsam om vi ses och tar ett pass ihop.. jag bryr mig nämligen inte om hur man ser ut osv..
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 00:57jag bor på åland.. ja men sen dom andra som springer på band springer ju mycke bättre å så oxå
jag bor på åland.. ja men sen dom andra som springer på band springer ju mycke bättre å så oxå