Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 17:48Mina vintertights (med windstopper) är väldigt varma så dom räcker en bra bit ner på minussidan. Dessutom är dom så himla tighta och ganska "ostretchiga" så jag vet i håken om jag kan få plats med något underställ under. Har inte behövt det någon gång änn
Mina vintertights (med windstopper) är väldigt varma så dom räcker en bra bit ner på minussidan. Dessutom är dom så himla tighta och ganska "ostretchiga" så jag vet i håken om jag kan få plats med något underställ under. Har inte behövt det någon gång änn
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 17:51Mina händer sitter fast längst ute på ärmarna.
Fast de är små och fattar dåligt.
Mina händer sitter fast längst ute på ärmarna.
Fast de är små och fattar dåligt.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 17:52Mina händer sitter längst ut på armarna.... 🙂 Längst ut på mina ärmar är det i regel en mudd som avslutning. 😀
Mina händer sitter längst ut på armarna.... 🙂 Längst ut på mina ärmar är det i regel en mudd som avslutning. 😀
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 17:57Helmer Mudd?
Helmer Mudd?
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 18:04Ja David lelle - så är det! 😀
Ja David lelle - så är det! 😀
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 19:11Håller med Christer...underställ under tightsen när det är plusgrader låter lite väl mycket. Då får man vara bra frusen av sig.
Mössa har jag aldrig när jag springer, det blir för varmt efter ett tag. Jag vill göra mig av med överskottsvärmen när jag spr
Håller med Christer...underställ under tightsen när det är plusgrader låter lite väl mycket. Då får man vara bra frusen av sig.
Mössa har jag aldrig när jag springer, det blir för varmt efter ett tag. Jag vill göra mig av med överskottsvärmen när jag spr
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 19:14Jag tycker en buff är kanon att ha runt öronen när man börjar springa. Blir det för varmt kan man dra ner den så att den blir en halsduk istället.
Jag tycker en buff är kanon att ha runt öronen när man börjar springa. Blir det för varmt kan man dra ner den så att den blir en halsduk istället.
Quote from Fredric Lagerström on 31 October 2008, 21:45David lelle 🙂
David lelle 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 15:35I morse var det :
Gunde WS
Underställströja
Tshirt
Roddräkt
Sommartights
Roddväst
Mössa
Solbrillor:-)
Mössan åket av efter första långintervallen och på under avrodden. Ångrade att jag tog tshirten...klädseln beror givetvis på aktivitet. Av någon anled
I morse var det :
Gunde WS
Underställströja
Tshirt
Roddräkt
Sommartights
Roddväst
Mössa
Solbrillor:-)
Mössan åket av efter första långintervallen och på under avrodden. Ångrade att jag tog tshirten...
klädseln beror givetvis på aktivitet. Av någon anled
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 16:35Efter att ha läst tråden och sett att Peter E kör med sommartights i minusgrader testade jag det också idag (-2). Svinigt kallt innan jag blivit varm (ca 15 minuter) men sen blev det helt OK. Händerna ville dock aldrig bli varma på hela passet.
Vad hade
Efter att ha läst tråden och sett att Peter E kör med sommartights i minusgrader testade jag det också idag (-2). Svinigt kallt innan jag blivit varm (ca 15 minuter) men sen blev det helt OK. Händerna ville dock aldrig bli varma på hela passet.
Vad hade