Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 09:07Då är det för lång vila.
Under sista intervallen kan man spy som pizza på mosen.
Då är det för lång vila.
Under sista intervallen kan man spy som pizza på mosen.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 09:10Men då är vi överens, Fia-Lotta, för det var just 3:40-kommenatern jag retade mig lite på 🙂
3:40 ÄR snabbt, hur man än vänder på det. Iaf för en som inte ens är kapabel att förflytta sig så fort 🙂
Jag nöjer mig än så länge med att tassa på i olika v
Men då är vi överens, Fia-Lotta, för det var just 3:40-kommenatern jag retade mig lite på 🙂
3:40 ÄR snabbt, hur man än vänder på det. Iaf för en som inte ens är kapabel att förflytta sig så fort 🙂
Jag nöjer mig än så länge med att tassa på i olika v
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 09:20Säg det till Mustafa Muhamed. Men som sagt allt är relativt men inte går kroppen sönder i 3,40 tempo fast att orka är en helt annan sak!
Säg det till Mustafa Muhamed. Men som sagt allt är relativt men inte går kroppen sönder i 3,40 tempo fast att orka är en helt annan sak!
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2008, 09:22Kroppen kan gå sönder i 6 minuters-fart - vad vill du säga egentligen?
Edit: Musse är en av sveriges bästa löpare och har ganska liten relevans för de flesta på FB ur jämförelsesynpunkt.
Kroppen kan gå sönder i 6 minuters-fart - vad vill du säga egentligen?
Edit: Musse är en av sveriges bästa löpare och har ganska liten relevans för de flesta på FB ur jämförelsesynpunkt.
Quote from Fredric Lagerström on 20 August 2008, 09:28Jag undrar lite snabbt hur det kan vara lämpligt att lägga upp ett 15/15 pass.
Förstår att det är individuellt men vad tror in om följande upplägg.15/15 i 5 min (=10 reps) och så springer man detta i 4 set. Ca 3 min vila mellan seten.
Kan det vara fler
Jag undrar lite snabbt hur det kan vara lämpligt att lägga upp ett 15/15 pass.
Förstår att det är individuellt men vad tror in om följande upplägg.
15/15 i 5 min (=10 reps) och så springer man detta i 4 set. Ca 3 min vila mellan seten.
Kan det vara fler
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 09:30Christer, om du inte förstått vad jag försökt säga hittils trots att jag verkligen försökt så får du nog läsa och fundera igen för jag kan inte förklara det tydligare än jag gjort.
Christer, om du inte förstått vad jag försökt säga hittils trots att jag verkligen försökt så får du nog läsa och fundera igen för jag kan inte förklara det tydligare än jag gjort.
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2008, 09:39Sorry Lady och alla andra - jag var otydlig - det var riktat till Joakim!
Sorry Lady och alla andra - jag var otydlig - det var riktat till Joakim!
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 09:40Ah 🙂
Men dåså, då var jag oskyldig 🙂
Ah 🙂
Men dåså, då var jag oskyldig 🙂
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2008, 09:49Må den oskyldige kasta första stenen... 🙂
Må den oskyldige kasta första stenen... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 09:51Får man vara oskyldig bara idag eller måste man vara helt oskyldig hela tiden? För jag är skyldig till ganska många tokigheter, bara inte idag (än så länge) 😀
Får man vara oskyldig bara idag eller måste man vara helt oskyldig hela tiden? För jag är skyldig till ganska många tokigheter, bara inte idag (än så länge) 😀