Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 20:33Tackar för ett klockrent inlägg som svarade på alla mina frågor jag gått och grubblat på sedan jag entrade denna fantastiska cykelvärld! Smicker och beröm får du massor av, tyvärr är jag sambo så dejten får jag överlåta till någon annan! 😉
Tackar för ett klockrent inlägg som svarade på alla mina frågor jag gått och grubblat på sedan jag entrade denna fantastiska cykelvärld! Smicker och beröm får du massor av, tyvärr är jag sambo så dejten får jag överlåta till någon annan! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 29 August 2012, 09:12(H:)
(H:)
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 09:16Formuleringen "tyvärr är jag sambo" ger ju sken av att dejten inte är helt körd ändå. Åtminstone om sambon i frågan råkar få läsa ordet "tyvärr" 🙂
Formuleringen "tyvärr är jag sambo" ger ju sken av att dejten inte är helt körd ändå. Åtminstone om sambon i frågan råkar få läsa ordet "tyvärr" 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 29 August 2012, 09:18Hehehe! Johanna, ska vi fika? 😉
Hehehe! Johanna, ska vi fika? 😉
Quote from Elias Engqvist on 29 August 2012, 10:36Jag gissar att det var tyvärr för Bruse och inte för Johanna :-))
Jag gissar att det var tyvärr för Bruse och inte för Johanna :-))
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 11:25Eller att sambon inte ville dejta Bruse.
Eller att sambon inte ville dejta Bruse.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 14:10Haha, Christer är inne på helt rätt spår! Men jag kommer definitivt hålla alla tummar jag har för att det kommer kika in en ny tjej här som kommer bli lika hjälpt och imponerad och som kommer att bjuda ut Herr Bruse på dejt! 🙂
Haha, Christer är inne på helt rätt spår! Men jag kommer definitivt hålla alla tummar jag har för att det kommer kika in en ny tjej här som kommer bli lika hjälpt och imponerad och som kommer att bjuda ut Herr Bruse på dejt! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 14:13Är det inte bättre att AJ på Happy får den hyllningen?
Är det inte bättre att AJ på Happy får den hyllningen?
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 14:16AJ på Happy kan defintivt ta åt sig av hyllningen. Dock vet jag inte om AJ har hört sig för om en dejt, men om så är fallet håller jag tummarna även för dennes skull!
AJ på Happy kan defintivt ta åt sig av hyllningen. Dock vet jag inte om AJ har hört sig för om en dejt, men om så är fallet håller jag tummarna även för dennes skull!
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 14:07Har en fråga om sadelinställning.
Jag har nyss köpt en cykel och håller på att köra in den. Jag har för varje pass höjt sadeln lite varje gång då jag upplever att foten inte kommer tillräckligt långt ner samt att knät kommer för högt för optimal kraftöve
Har en fråga om sadelinställning.
Jag har nyss köpt en cykel och håller på att köra in den. Jag har för varje pass höjt sadeln lite varje gång då jag upplever att foten inte kommer tillräckligt långt ner samt att knät kommer för högt för optimal kraftöve