Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:58Det kan vara vad som helst, och troligtvis så spänner du dig.
Det kan vara vad som helst, och troligtvis så spänner du dig.
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 20:08Ok. Bruse
Fel av mig. Nu är jag inte så bevandrad i det här med trådar....Jag är faktiskt överdjävligt simpel på dator. Skam till sägandes vet jag inte hur man skapar en...
Glöm inlägget, sorry, kollar andra vägar.Ett stort + ändå för din sadelskola!
Bö
Ok. Bruse
Fel av mig. Nu är jag inte så bevandrad i det här med trådar....Jag är faktiskt överdjävligt simpel på dator. Skam till sägandes vet jag inte hur man skapar en...
Glöm inlägget, sorry, kollar andra vägar.
Ett stort + ändå för din sadelskola!
Bö
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 20:12David, Fredrik? kan ni fixa ngn annan "tråd"?
PINSAMT! jag vet....
Men vill respektera Bruses sidaVänligen
Börje
David, Fredrik? kan ni fixa ngn annan "tråd"?
PINSAMT! jag vet....
Men vill respektera Bruses sida
Vänligen
Börje
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 11:58Hur vinklar man sadeln upp/ned om man vill testa det?
Hur vinklar man sadeln upp/ned om man vill testa det?
Quote from Rasmus Olsson on 3 June 2012, 16:06Du lossar på skruvarna som håller fast sadeln i sadelstolpen.
Du lossar på skruvarna som håller fast sadeln i sadelstolpen.
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 17:12Jag har en sådan skruv (modell större). Förstår inte hur det ska funka ._.
Kan ju lossa den och då vinkla, men om jag skruvar tillbaka blir den plan.
Jag har en sådan skruv (modell större). Förstår inte hur det ska funka ._.
Kan ju lossa den och då vinkla, men om jag skruvar tillbaka blir den plan.
Quote from Rasmus Olsson on 3 June 2012, 17:14Skruva loss så märker du
Skruva loss så märker du
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 17:25Är det så att du har två skruvar? Skruva loss den större så att du får rätt vinkel (eller snarare ... ingen vinkel) och sedan låser du fast sadeln i det läget med den andra (förmodligen "hex"-bult).
Är det så att du har två skruvar? Skruva loss den större så att du får rätt vinkel (eller snarare ... ingen vinkel) och sedan låser du fast sadeln i det läget med den andra (förmodligen "hex"-bult).
Quote from Rasmus Olsson on 3 June 2012, 17:58Om du visar en bild så har vi lättare att förklara. Finns förtielva olika fästen.
Om du visar en bild så har vi lättare att förklara. Finns förtielva olika fästen.
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 23:35Tilbake til dovning i fingerne:
De personer/syklister som fryser mest på fingerne når det er kalt, har dårligst blod-jennomstrømning til fingerene, og min teori, (helt uvitenskaplig ) er at det også er de samme som lettest får domning i fingerne, når man
Tilbake til dovning i fingerne:
De personer/syklister som fryser mest på fingerne når det er kalt, har dårligst blod-jennomstrømning til fingerene, og min teori, (helt uvitenskaplig ) er at det også er de samme som lettest får domning i fingerne, når man