Quote from Rasmus Olsson on 7 December 2011, 22:00Har inte gjort, upptäckte det senast att det måste göras, då styret kom upp.
Har inte gjort, upptäckte det senast att det måste göras, då styret kom upp.
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 22:11Byt styrstam till en med annan vinkel.
Byt styrstam till en med annan vinkel.
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 22:16Tack för tipsen!
Tack för tipsen!
Quote from Rasmus Olsson on 2 March 2012, 18:31Jag har fått några frågor angående lektion 2, sadelns höjd. Om man ska ha cykelskor på sig eller ej när man provar att ha hälen i och ha sträcka benen osv. Mitt svar är då; avser du att cykla med cykelskor, ska du ställa in sadelhöjden med samma cykelskor
Jag har fått några frågor angående lektion 2, sadelns höjd. Om man ska ha cykelskor på sig eller ej när man provar att ha hälen i och ha sträcka benen osv. Mitt svar är då; avser du att cykla med cykelskor, ska du ställa in sadelhöjden med samma cykelskor
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:15Bruse! Förträffligt, sicken guide du har satt ihop. Det är bara att ta av sig hatten o buga.
Då kommer en fråga, och får se om goda herrn har ngn lösning på problemet.
Lill, ring, samt långfinger domnar, och det kommer redan efter en tre fyra mil.
Jag tro
Bruse! Förträffligt, sicken guide du har satt ihop. Det är bara att ta av sig hatten o buga.
Då kommer en fråga, och får se om goda herrn har ngn lösning på problemet.
Lill, ring, samt långfinger domnar, och det kommer redan efter en tre fyra mil.
Jag tro
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:39Operation.
Operation.
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:44Jag har själv dessa problem med domningar i dessa fingrar. Det behöver inte vara i karpaltunneln problemet sitter. Jag har opererat båda handlederna utan någon förbättring. Däremot har jag börjat gå hos en duktig massör och får behandling i nacke och axla
Jag har själv dessa problem med domningar i dessa fingrar. Det behöver inte vara i karpaltunneln problemet sitter. Jag har opererat båda handlederna utan någon förbättring. Däremot har jag börjat gå hos en duktig massör och får behandling i nacke och axla
Quote from Rasmus Olsson on 4 March 2012, 19:45Men det där problemet hör inte till sadelproblemet... borde vara en egen tråd! Gör en så svarar jag där!
Men det där problemet hör inte till sadelproblemet... borde vara en egen tråd! Gör en så svarar jag där!
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:50Rätt David, har kollegor som gjort detta. Men min fundering är ändå om det kan vara ngt inställningsproblem? Om det finns ngt tips från ngn på fb som avhjälpt detta "problem" genom att göra ngn förändring på reglage, höjning av styre, eller, ja vad som he
Rätt David, har kollegor som gjort detta. Men min fundering är ändå om det kan vara ngt inställningsproblem? Om det finns ngt tips från ngn på fb som avhjälpt detta "problem" genom att göra ngn förändring på reglage, höjning av styre, eller, ja vad som he
Quote from ellen olsson on 4 March 2012, 19:52Har du rätt bredd på styret?
Har du rätt bredd på styret?