Quote from Jonny Persson on 8 September 2013, 17:27Jag brukar vilja fullfölja mina lopp även om jag med åldern blivit bättre på att vara smart och kliva av så nu är jag nog uppe i fyra brutna lopp.
En brytning skedde efter att jag insåg att jag inte var nervös och hypokondrisk utan verkligen var krassli
Jag brukar vilja fullfölja mina lopp även om jag med åldern blivit bättre på att vara smart och kliva av så nu är jag nog uppe i fyra brutna lopp.
En brytning skedde efter att jag insåg att jag inte var nervös och hypokondrisk utan verkligen var krassli
Quote from Catharina Brattlin on 8 September 2013, 17:50Jag har brutit ett Göteborgsvarv (efter 16 km), som jag egentligen inte borde ha startat i pga en långvarig skada. "Alla" avrådde mig, men jag ville försöka. Nu gick det inte och DNF:et sved som sjutton i ett helt år. Jag ångrade mig redan i taxin tillbak
Jag har brutit ett Göteborgsvarv (efter 16 km), som jag egentligen inte borde ha startat i pga en långvarig skada. "Alla" avrådde mig, men jag ville försöka. Nu gick det inte och DNF:et sved som sjutton i ett helt år. Jag ångrade mig redan i taxin tillbak
Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 18:36"DNF is not an option" är ett av mina mantran.
Hittills har jag aldrig brutit en tävling även om jag med facit i hand skulle ha gjort det. I Bislett 24h i fjol mådde jag dålig efter 7k, lovar att jag tog världsrekord i toabesök det dygnet.. Bröt gjorde
"DNF is not an option" är ett av mina mantran.
Hittills har jag aldrig brutit en tävling även om jag med facit i hand skulle ha gjort det. I Bislett 24h i fjol mådde jag dålig efter 7k, lovar att jag tog världsrekord i toabesök det dygnet.. Bröt gjorde
Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 19:10Jag har aldrig brutit ett lopp. Ett borde jag kanske brutit, när jag sprang maran med plantarfasciit och helvetiskt ont. Det gav dock inga långvariga fysiska men.
Att bryta för att det går allmänt dåligt, den tanken har jag aldrig haft. Jag har inte ETT
Jag har aldrig brutit ett lopp. Ett borde jag kanske brutit, när jag sprang maran med plantarfasciit och helvetiskt ont. Det gav dock inga långvariga fysiska men.
Att bryta för att det går allmänt dåligt, den tanken har jag aldrig haft. Jag har inte ETT
Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 19:18Eh, vad betyder; dnf?
Eh, vad betyder; dnf?
Quote from Catharina Brattlin on 8 September 2013, 19:20Did Not Finish.
DNS= Did Not Start.
🙂
Did Not Finish.
DNS= Did Not Start.
🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 19:23Ahh. Såklart. Tack =)
Ahh. Såklart. Tack =)
Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 19:25DFL = Dead F***ing Last
DFL = Dead F***ing Last
Quote from Catharina Brattlin on 8 September 2013, 19:27Det har jag varit en gång. En risk man tar när man ställer upp i smålopp med bara elitlöpare med PB i sikte.
Men jag överlevde det också. 🙂
Det har jag varit en gång. En risk man tar när man ställer upp i smålopp med bara elitlöpare med PB i sikte.
Men jag överlevde det också. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 19:29Jag har också DFL:at en gång. Det var väl inte så jättekul, men jag fick nästan alla utlottningspriser som var kvar.
Tillägg: Men det var inget större problem. Det är som sagt sen risk man tar när man springer smålopp. Men jag tror att risken har minskat
Jag har också DFL:at en gång. Det var väl inte så jättekul, men jag fick nästan alla utlottningspriser som var kvar.
Tillägg: Men det var inget större problem. Det är som sagt sen risk man tar när man springer smålopp. Men jag tror att risken har minskat