Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 15:07Kul Krister. 🙂
Kul Krister. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 16:20@ Bullen71
79 kr/st eller 158 kr för 3 stycken kostar det! Jag köpte 3 =)
@ Bullen71
79 kr/st eller 158 kr för 3 stycken kostar det! Jag köpte 3 =)
Quote from Magnus Gelang on 24 February 2010, 18:40Ah ja det var ju lite skillnad i pris 😀
Ah ja det var ju lite skillnad i pris 😀
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 19:14Dessvärre en milsvid skillnad i värmegraden också. Tyvärr..... Jag har "vanliga" buffar också och dom värmer inte alls på samma sätt som merinoullen.
Dessvärre en milsvid skillnad i värmegraden också. Tyvärr..... Jag har "vanliga" buffar också och dom värmer inte alls på samma sätt som merinoullen.
Quote from Magnus Gelang on 24 February 2010, 22:25Nej merinoullen har ju bara fått goda betyg av alla betyg jag läst 🙂
Tycker inte riktigt att jag har hunnit prova den så mycket i vinter. Jag har haft den en del och då har jag ju fått lätta lite i halsen, alltså dragit ner dragkedjan på jackan, efter
Nej merinoullen har ju bara fått goda betyg av alla betyg jag läst 🙂
Tycker inte riktigt att jag har hunnit prova den så mycket i vinter. Jag har haft den en del och då har jag ju fått lätta lite i halsen, alltså dragit ner dragkedjan på jackan, efter
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 22:41tyvärr görs inte BUFFar i merinoull i annat än "orginal storlek".
jag har en juniorBUFF vilket passar mindre huvud/halsar (t.ex. kvinnor),
rekommenderar det starkt till kvinnor då det är stor skillnad på passformen!
tyvärr görs inte BUFFar i merinoull i annat än "orginal storlek".
jag har en juniorBUFF vilket passar mindre huvud/halsar (t.ex. kvinnor),
rekommenderar det starkt till kvinnor då det är stor skillnad på passformen!
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 07:52Man kan ju sy in den om det behövs
Man kan ju sy in den om det behövs
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2010, 09:20Kan vara bra att veta att det finns juniorbuff och att man kan sy in den. Hoppas ju hinna testa detta med buffen över mun/näsa vid jogging nästa vinter,,,,,då ska jag ha lite bättre joggarkläder för övrigt så jag inte fryser nånstans 😀
Kan vara bra att veta att det finns juniorbuff och att man kan sy in den. Hoppas ju hinna testa detta med buffen över mun/näsa vid jogging nästa vinter,,,,,då ska jag ha lite bättre joggarkläder för övrigt så jag inte fryser nånstans 😀
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 09:30Jag tycker den normala buffen är precis lagom, till och med lite tight om halsen om man har den rånluvestil :/
Jag tycker den normala buffen är precis lagom, till och med lite tight om halsen om man har den rånluvestil :/
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 10:17Jag gillar överhuvudtaget inte att springa med något över mun/näsa. Buffen tycker jag är kanon för att skydda huvud, kinder, öron och haka däremot. Jag får cellskräck om jag inte kan andas ordentligt. Fast ibland måste man ju....
Jag gillar överhuvudtaget inte att springa med något över mun/näsa. Buffen tycker jag är kanon för att skydda huvud, kinder, öron och haka däremot. Jag får cellskräck om jag inte kan andas ordentligt. Fast ibland måste man ju....