Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBuff i merinoull
You need to log in to create posts and topics.

Jag kollade igår på Team Sportia och på Intersport, men jag hittade inga buffar. Hittade nåt som kan skulle föreställa buff, den hette visst Stuff, men den var bara ca 15 cm bred,,,visst är väl en buff bredare än så?

Bullen - Ser att du bor i närheten av mig, vilket kanske innebär att det var i Örebro du letade igår?

Jag köpte en Buff i merino-ull på Naturkompaniet på Stortorget igår. Så leta där!

Japp jag var på Marieberg och letade. Hur mycket kostade den på Naturkompaniet? Och var katten ligger den affären,,,nu måste jag använda Eniro för på den affären har jag aldrig varit 🙂

EDIT: Aha adress Stortorget 12,,,,tittar jag på kartan så verkar de

Jag måste också rekommendera http://brim.nu/. Beställde ett par därifrån häromdagen - riktigt snabb leverans! Värmer bra här i snökaosets Göteborg. De är av hög kvalité och priset är mkt lägre än i affärer. Utbudet kan man inte heller klaga på - massa sny

Hehe jag har ju glömt att skriva att jag köpte en från Naturkompaniet. Fast Eniro ljög så jag och sonen vandrade runt lite innan vi hittade rätt,,,,,och frös som attans gjorde vi.

Vad kostar en på brim.nu (är för lat för att leta på hemsidan 😀 )

Verkar inte vara meinoull utan vanliga på brim.

Aha ok.

JAg köpte en efter att ha läst den här tråden!
Inte sprungit i den än men fantastiskt användbar dän här månaden då det varit under -20 så mycket.

Formas lätt att täcka haka och kinder 🙂

Jag köpte två stycken Buffar, en till mig och en till frugan efter att ha läst den här tråden, tack till trådskaparen och alla rekommendationer, och idag fattar vi inte hur vi har klarat oss utan en buff vid löpträning i 10-25 minusgrader tidigare.

Jag såg Buff i merinoull på Team Sportia i Kunges kurva sist jag var där. Verkar komma till de "vanliga" sportaffärerena med andra ord och inte bara "specialbutiker"