Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 13:42Här är mina buffar "in action" tidigare idag under en snöstormslöpning. Buffen jag har runt huvudet är egentligen en halv buff - det är så himla mycket tyg så jag delade på den ena. Det blev mer lam runt öronen tycker jag. Behöver jag så kan jag dra upp h
Här är mina buffar "in action" tidigare idag under en snöstormslöpning. Buffen jag har runt huvudet är egentligen en halv buff - det är så himla mycket tyg så jag delade på den ena. Det blev mer lam runt öronen tycker jag. Behöver jag så kan jag dra upp h
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 13:55Hoppas det ligger en under julgranen i år... Har en vanlig men den värmer inte så värst i -9...
Hoppas det ligger en under julgranen i år... Har en vanlig men den värmer inte så värst i -9...
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 16:36Ska nog lägga ett par under julgranen snarare, en åt maken och en åt Sonen. Får se om Lillan bli avundsjuk och vill en hon med men hittills har hon slarvat bort alla sina buffar, och klagar på de grejer hon har i merino ...
Själv funderar jag på en balakl
Ska nog lägga ett par under julgranen snarare, en åt maken och en åt Sonen. Får se om Lillan bli avundsjuk och vill en hon med men hittills har hon slarvat bort alla sina buffar, och klagar på de grejer hon har i merino ...
Själv funderar jag på en balakl
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 17:09Jag gillar inte heller mössa, men för mig beror det på att jag blir för svettig om huvudet. Jag måste ha ett hål upptill för att släppa ut överskottsvärmen, däremot fryser jag om öronen.
Jag gillar inte heller mössa, men för mig beror det på att jag blir för svettig om huvudet. Jag måste ha ett hål upptill för att släppa ut överskottsvärmen, däremot fryser jag om öronen.
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 20:44Jag måste ha mössa.... är flint däruppe 🙁
Jag måste ha mössa.... är flint däruppe 🙁
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 21:28Du kan göra en mössa av buffen också - kolla filmen på www.buffsverige.se. 🙂
Du kan göra en mössa av buffen också - kolla filmen på http://www.buffsverige.se. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 00:45Alt er Buff????
Min son ønsket seg en Pinarello sykkel til sin fødelsesdag, og da jeg kom inn i afæren og pekte på en Crescent sykkel, og sa at jeg ville ha den Pinarello sykklen der. Det er en Crecent. Nei, alt med to hjul heter Pinarello sa jeg.....
Alt er Buff????
Min son ønsket seg en Pinarello sykkel til sin fødelsesdag, og da jeg kom inn i afæren og pekte på en Crescent sykkel, og sa at jeg ville ha den Pinarello sykklen der. Det er en Crecent. Nei, alt med to hjul heter Pinarello sa jeg.....
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 09:15Din son önskade sig ju en cykel (av märket Pinarello förvisso, men en cykel). Alltså kallar vi den en cykel om vi inte vet märket på den.
Om vi inte får säga buff om de där käcka plaggen som vi diskuterar i denna tråd vad skall vi säga då när vi inte vet
Din son önskade sig ju en cykel (av märket Pinarello förvisso, men en cykel). Alltså kallar vi den en cykel om vi inte vet märket på den.
Om vi inte får säga buff om de där käcka plaggen som vi diskuterar i denna tråd vad skall vi säga då när vi inte vet
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 11:05Vad säger Buff själva att deras produkt kallas?
Om ett företag säger: "Har Du huvudvärk, köp Aspirin!" kan de mycket väl råka ut för att folk kallar alla värktabletter för Aspirin.
Efter ett tag kanske folk säger att "behöver Du en Aspirin så köp Magne
Vad säger Buff själva att deras produkt kallas?
Om ett företag säger: "Har Du huvudvärk, köp Aspirin!" kan de mycket väl råka ut för att folk kallar alla värktabletter för Aspirin.
Efter ett tag kanske folk säger att "behöver Du en Aspirin så köp Magne
Quote from ellen olsson on 24 December 2009, 10:58Det var den de herr Rojas som uppfann konceptet, registrerade varumärket och startade företaget Buff.
Det var den de herr Rojas som uppfann konceptet, registrerade varumärket och startade företaget Buff.