Quote from Elias Engqvist on 1 April 2012, 10:38Ja, en mycket sorglig dag. Bättre att dö då man är ute och springer i naturen än att bli gammal och dö i en sjukhussäng i alla fall.
Ja, en mycket sorglig dag. Bättre att dö då man är ute och springer i naturen än att bli gammal och dö i en sjukhussäng i alla fall.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 12:22Både jag och maken har allt fällt varsin tår idag. Caballo har varit lite som en löpar-Jesus för oss skulle man kunna säga. Så coolt med nån som väljer att leva enkelt och bara springa, och som dessutom ville hjälpa sin omgivning.
Både jag och maken har allt fällt varsin tår idag. Caballo har varit lite som en löpar-Jesus för oss skulle man kunna säga. Så coolt med nån som väljer att leva enkelt och bara springa, och som dessutom ville hjälpa sin omgivning.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 14:19Speciellt i dessa tider när folk jagar prylar och bara tänker på sig själva.
Löpning är väldigt enkel och medativt när den är som bäst.
Speciellt i dessa tider när folk jagar prylar och bara tänker på sig själva.
Löpning är väldigt enkel och medativt när den är som bäst.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 15:07Sorgligt. Jag skrev en liten hyllning på gp.se i dag. http://blogg.gp.se/varvetbloggen/2012/04/01/caballo-blanco-har-slutat-springa/
Sorgligt. Jag skrev en liten hyllning på gp.se i dag. http://blogg.gp.se/varvetbloggen/2012/04/01/caballo-blanco-har-slutat-springa/
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 16:41Fint skrivet Eric!
Fint skrivet Eric!
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 20:02Väldigt tråkigt - en karaktär mindre i löparvärlden 🙁 Kanske är det så som jag själv skulle vija sluta mina dagar - springades
Väldigt tråkigt - en karaktär mindre i löparvärlden 🙁 Kanske är det så som jag själv skulle vija sluta mina dagar - springades
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 20:19Mycket bra skrivet Eric
Mycket bra skrivet Eric
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 21:26Born to Run är en stor inspirationskälla
RIP
Born to Run är en stor inspirationskälla
RIP
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 08:20RIP
RIP
Quote from Anders Wallerstedt on 2 April 2012, 08:34Trist, löparvärden har tappat en stor profil.
Trist, löparvärden har tappat en stor profil.