Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 21:24Vet man vad han dog av? Var det en "naturlig" död, eller ligger något brott bakom?
Vet man vad han dog av? Var det en "naturlig" död, eller ligger något brott bakom?
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 23:02Jag skulle definitivt vilja springa det loppet!
Jag skulle definitivt vilja springa det loppet!
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 23:13Bra idé Christer, jag tror säkert intresset skulle vara stort! Jag skulle vara intresserad av att springa 🙂
Bra idé Christer, jag tror säkert intresset skulle vara stort! Jag skulle vara intresserad av att springa 🙂
Quote from Elias Engqvist on 12 April 2012, 22:15http://www.outsideonline.com/outdoor-adventure/running/trail-running/On-The-Trail-Of-The-White-Horse.html?page=3
Quote from Elias Engqvist on 12 April 2012, 22:48Att ingen kommenterat? Jag skrev att Hedemora ligger 17km från sthlm. 17 mil ska det ju vara 🙂
F.ö. är Lidingöloppshelgen 28-30 sept så Caballo Blanco Memorial Run eller vad jag nu kallar det kommer isf att bli Lördagen 6:e oktober.
I hans anda komm
Att ingen kommenterat? Jag skrev att Hedemora ligger 17km från sthlm. 17 mil ska det ju vara 🙂
F.ö. är Lidingöloppshelgen 28-30 sept så Caballo Blanco Memorial Run eller vad jag nu kallar det kommer isf att bli Lördagen 6:e oktober.
I hans anda komm
Quote from Elias Engqvist on 12 April 2012, 23:44Ännu en länk i sammanhanget: http://caballoblanco.org/
Ännu en länk i sammanhanget: http://caballoblanco.org/
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 06:59Den där artikeln som Christer länkar till ovan är riktigt, riktigt bra skriven.
Hedemora den 6 oktober alltså, ska se om man kan få till det...
Den där artikeln som Christer länkar till ovan är riktigt, riktigt bra skriven.
Hedemora den 6 oktober alltså, ska se om man kan få till det...
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 07:00"Att ingen kommenterat? Jag skrev att Hedemora ligger 17km från sthlm. 17 mil ska det ju vara."
David var uppmärksam på det.
"Att ingen kommenterat? Jag skrev att Hedemora ligger 17km från sthlm. 17 mil ska det ju vara."
David var uppmärksam på det.
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 07:48Dina idéer kring loppet är ju toppen, Christer!
Undrar om jag rentav kan vara med själv. Fast det låter inte som att spåret är så barnvagnsvänligt?
Dina idéer kring loppet är ju toppen, Christer!
Undrar om jag rentav kan vara med själv. Fast det låter inte som att spåret är så barnvagnsvänligt?
Quote from Elias Engqvist on 13 April 2012, 13:01Hehe, barnvagn är dessvärre uteslutet om du inte vill bära den vissa sträckor!
Men det går kanske att lämna bort barnvagn med innehåll till någon som inte springer under loppet?!Jag kommer att återkomma om loppet lite mer strukturerat då jag återgått ti
Hehe, barnvagn är dessvärre uteslutet om du inte vill bära den vissa sträckor!
Men det går kanske att lämna bort barnvagn med innehåll till någon som inte springer under loppet?!
Jag kommer att återkomma om loppet lite mer strukturerat då jag återgått ti