Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 21:56Christer, låter som otroligt fin idé, har själv släktingar i Hedemora och skulle absolut kunna tänka mig att åka ner från Sundsvall en dag som denna. Givetvis kommer loppet genomföras i huaraches eller liknande även om det saknar betydelse i sammanhanget.
Christer, låter som otroligt fin idé, har själv släktingar i Hedemora och skulle absolut kunna tänka mig att åka ner från Sundsvall en dag som denna. Givetvis kommer loppet genomföras i huaraches eller liknande även om det saknar betydelse i sammanhanget.
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 12:51Låter mycket intressant! Ett bra sätt att hedra en man som dog som levde - fri och förhoppningsvis lycklig!
Är uppvuxen i Långshyttan, så ett lopp på »hemaplan» låter skoj - jag är med!
Låter mycket intressant! Ett bra sätt att hedra en man som dog som levde - fri och förhoppningsvis lycklig!
Är uppvuxen i Långshyttan, så ett lopp på »hemaplan» låter skoj - jag är med!
Quote from Elias Engqvist on 19 April 2012, 13:20Cool, jag avvaktar att komma ut med någon riktig inbjudan. Det pågår lite saker "centralt". Några i gruppen som kallas "Club Mas Loco" (i princip dom som sprungit CCUM + några hedersmedlemmar), de närmaste vännerna, har startat en organisation för att ta
Cool, jag avvaktar att komma ut med någon riktig inbjudan. Det pågår lite saker "centralt". Några i gruppen som kallas "Club Mas Loco" (i princip dom som sprungit CCUM + några hedersmedlemmar), de närmaste vännerna, har startat en organisation för att ta
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 11:12Caballos sista race finns förevigat i detta norska tv-reportage:
http://vimeo.com/39719265
Caballos sista race finns förevigat i detta norska tv-reportage:
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 11:40Har obduktionsrapporten kommit ut ännu?
Har obduktionsrapporten kommit ut ännu?
Quote from Elias Engqvist on 8 May 2012, 12:27Nä, ingen obduktionsrapport!
Nä, ingen obduktionsrapport!
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 16:23Den är väl inte någon offentlig handling?
Den är väl inte någon offentlig handling?
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 08:52Det verkar ha varit hjärtfel:
http://www.washingtonpost.com/sports/apnewsbreak-autopsy-points-to-heart-disease-as-cause-of-death-for-ultra-runner-micah-true/2012/05/08/gIQA3YbABU_story.html
Det verkar ha varit hjärtfel:
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 11:33Tack för den infon flindra. Riktigt läskigt med alla dom här hjärtfelen.
Tack för den infon flindra. Riktigt läskigt med alla dom här hjärtfelen.
Quote from Elias Engqvist on 9 May 2012, 12:34Ja, jag fick meddelandet på mail igår kväll men var inte säker om det var till för allmänheten - men dom har tydligen släppt det till pressen...
Ja, jag fick meddelandet på mail igår kväll men var inte säker om det var till för allmänheten - men dom har tydligen släppt det till pressen...