Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 10:14Mycket sorgligt, även om man började vänta sig det värsta.
Tack Christer för att vi fick chansen att höra Micah föreläsa i höstas, det var en stor upplevelse. Mycket tråkigt, på många sätt, att det inte blir fler tillfällen.
Mycket sorgligt, även om man började vänta sig det värsta.
Tack Christer för att vi fick chansen att höra Micah föreläsa i höstas, det var en stor upplevelse. Mycket tråkigt, på många sätt, att det inte blir fler tillfällen.
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 16:13Han var sig själv. (t+)
http://www.washingtonpost.com/sports/friends-recall-runner-micah-trues-passion-for-the-sport-and-his-playfulness/2012/04/01/gIQAtNRkpS_story.html
Han var sig själv. (t+)
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 13:25Ok, han är inte bekräftad som avliden enligt artikeln på första länken.
Vi får hoppas på det bästa.
Ok, han är inte bekräftad som avliden enligt artikeln på första länken.
Vi får hoppas på det bästa.
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 13:32Har du läst de andra länkarna?
Har du läst de andra länkarna?
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 14:25Ett liv av mycket hög kvalitet kan ibland betyda att man missar lite i kvantitet. Jag är glad att jag fick träffa honom Bosön.
En förebild på många sätt.
Jag föreställer mig att tiduret stannat för gott och att han kan jogga vidare i egen takt. Inga fler
Ett liv av mycket hög kvalitet kan ibland betyda att man missar lite i kvantitet. Jag är glad att jag fick träffa honom Bosön.
En förebild på många sätt.
Jag föreställer mig att tiduret stannat för gott och att han kan jogga vidare i egen takt. Inga fler
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 17:18Hemskt ledsen, löpningen gjorde att jag inte hann med de andra länkarna.
Nu har jag läst ikapp och med stor sorg noterat att Mr True springer på andra stigar än de jordliga.R.I.P.
Hemskt ledsen, löpningen gjorde att jag inte hann med de andra länkarna.
Nu har jag läst ikapp och med stor sorg noterat att Mr True springer på andra stigar än de jordliga.
R.I.P.
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 18:14http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1181040
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 19:57Maken vill aldeles säkert springa! När är Lidingö nu då tro?
Maken vill aldeles säkert springa! När är Lidingö nu då tro?
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 20:06Psss, 17 mil.
Psss, 17 mil.
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 20:07Maken svarar direkt via sms fastän han är på tjänsteresa i Tyskland att han absolut vill springa detta lopp!
Maken svarar direkt via sms fastän han är på tjänsteresa i Tyskland att han absolut vill springa detta lopp!