Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 00:01Men bacon är äckligt... /Vegetarianen
Men bacon är äckligt... /Vegetarianen
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 15:45Nu har jag testat jordnöts/chokladbollarna. Grymt goda! Bara lite svåra att tugga under långpasset. 🙂
Nu har jag testat jordnöts/chokladbollarna. Grymt goda! Bara lite svåra att tugga under långpasset. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 16:47Prova att tugga liggandes i soffan, det funkar garanterat..
Prova att tugga liggandes i soffan, det funkar garanterat..
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 11:00Jag antar att syftet med att byta smör/margarin mot jordnötssmör är att göra chokladbollarna nyttigare. Jag testade också, och det var gott!
Men frågan är om det onyttiga är sockret, snarare än fettet. I alla fall om det har högt GI. I ett av förslagen o
Jag antar att syftet med att byta smör/margarin mot jordnötssmör är att göra chokladbollarna nyttigare. Jag testade också, och det var gott!
Men frågan är om det onyttiga är sockret, snarare än fettet. I alla fall om det har högt GI. I ett av förslagen o
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 11:07Men en del jordnötssmör kan nog vara mindre nyttiga än det de skulle ersätta. När jag handlade såg jag att det var en hel del härdat fett i ett visst populärt märke. Blä. Jag hittade ett annat som bara innehöll jordnötter och inga tillsatser.
Blockcho
Men en del jordnötssmör kan nog vara mindre nyttiga än det de skulle ersätta. När jag handlade såg jag att det var en hel del härdat fett i ett visst populärt märke. Blä. Jag hittade ett annat som bara innehöll jordnötter och inga tillsatser.
Blockcho
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 14:00Ställer mig tveksam till om det blir nyttigare med jordnötssmör än matfett, men de är säkert jättegoda. Tänkte testa när jag får tid.
Ställer mig tveksam till om det blir nyttigare med jordnötssmör än matfett, men de är säkert jättegoda. Tänkte testa när jag får tid.
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 15:40Ursäkta min dumhet men vad är den där Runekakan som alla utom jag verkar känna till??
Ursäkta min dumhet men vad är den där Runekakan som alla utom jag verkar känna till??
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 15:44http://www.svenskasportprodukter.se/
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 19:52http://www.loparlarsson.se/content/view/34/57/
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 11:57Vi använde sesamfrön som garnering en gång när kokosflingorna var slut, det funkade bra och barnen protesterade inte.
Vi använde sesamfrön som garnering en gång när kokosflingorna var slut, det funkade bra och barnen protesterade inte.