Quote from Funbeat user on 16 November 2014, 09:01C: 35+km/h
L: 47min
C: 35+km/h
L: 47min
Quote from Funbeat user on 16 November 2014, 09:04kan du inte maxa Milen P. jag väntar med spänning
kan du inte maxa Milen P. jag väntar med spänning
Quote from Tobias Barkman on 16 November 2014, 10:34Cykling: 31-32km/h
Löpning: 46min
Cykling: 31-32km/h
Löpning: 46min
Quote from Funbeat user on 16 November 2014, 17:01Nytt uppdaterat delningstal: 1477,070941.
Mycket trevligt att (nästan) alla respekterar att denna tråd är vikt för torra tidsjämförelser (se trådstart)! Fortsätt så. Ju fler som bidrar med tider, desto närmare "sanningen" kommer vi 🙂
Nytt uppdaterat delningstal: 1477,070941.
Mycket trevligt att (nästan) alla respekterar att denna tråd är vikt för torra tidsjämförelser (se trådstart)! Fortsätt så. Ju fler som bidrar med tider, desto närmare "sanningen" kommer vi 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2014, 16:59Lars K; Det behövde jag varken lägga upp siffror eller någon decimal kombination för att vet juh ;)... Mao kan man inte jämföra löpning vs cykling och komma fram till något "generellt" som gäller alla.... Men tycker man siffror e kul över lag, är det bara
Lars K; Det behövde jag varken lägga upp siffror eller någon decimal kombination för att vet juh ;)... Mao kan man inte jämföra löpning vs cykling och komma fram till något "generellt" som gäller alla.... Men tycker man siffror e kul över lag, är det bara
Quote from Funbeat user on 17 November 2014, 20:52Mao kan man inte jämföra löpning vs cykling och komma fram till något "generellt" som gäller alla....
Johan, varför skulle man inte kunna det? Vad bygger du det på? Att man inte kan komma fram till något "generellt" som gäller alla. Det borde man rimlig
Mao kan man inte jämföra löpning vs cykling och komma fram till något "generellt" som gäller alla....
Johan, varför skulle man inte kunna det? Vad bygger du det på? Att man inte kan komma fram till något "generellt" som gäller alla. Det borde man rimlig
Quote from Funbeat user on 18 November 2014, 08:14maxat milen än P.??
maxat milen än P.??
Quote from Funbeat user on 19 November 2014, 16:30Jag har funderat lite över det här med miltider och så.
På cykel ligger jag nog hyffsat rätt i hastighet. Men som sagt löpningen ställer till det lite då jag aldrig verkligen prövat min förmåga över 10 km. Ser eller såg ingen andledning till att ta ut mi
Jag har funderat lite över det här med miltider och så.
På cykel ligger jag nog hyffsat rätt i hastighet. Men som sagt löpningen ställer till det lite då jag aldrig verkligen prövat min förmåga över 10 km. Ser eller såg ingen andledning till att ta ut mi
Quote from Funbeat user on 20 November 2014, 11:42Varför räknas inte cykeltid på tempo?
Jag har aldrig cyklat 40km "tempo" med min racer, men med tempocykel snittade jag 39,2km/h med lite uppvärmningssimning i somras och en platt mil springer jag på ca:50min.
Jag är 2m lång och väger 110kg vilket gör
Varför räknas inte cykeltid på tempo?
Jag har aldrig cyklat 40km "tempo" med min racer, men med tempocykel snittade jag 39,2km/h med lite uppvärmningssimning i somras och en platt mil springer jag på ca:50min.
Jag är 2m lång och väger 110kg vilket gör
Quote from Funbeat user on 20 November 2014, 16:42Varför jämföra två olika enheter med varandra? I cykel ska vi ange km/h medan i löpning ska vi ange tid.
Kan man inte jämföra tid att cykla 30 km tempo med miltiden i löpning?
I mitt fall skulle det bli samma tid inom max någon minuts skillnad. På den
Varför jämföra två olika enheter med varandra? I cykel ska vi ange km/h medan i löpning ska vi ange tid.
Kan man inte jämföra tid att cykla 30 km tempo med miltiden i löpning?
I mitt fall skulle det bli samma tid inom max någon minuts skillnad. På den