Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 15:22Heff blev lite tyst ... när beviset lades fram ...
Heff blev lite tyst ... när beviset lades fram ...
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 16:02Nope inte alls, möjligt att jag har fel vad gäller rätt sida men att en bilist styr in mot mej för att "make a statement" är helt galet.
Eftersom jag var utanför vägbanan dvs mellan dom korta linjerna och diket så anser jag också att bilisten kunde hanter
Nope inte alls, möjligt att jag har fel vad gäller rätt sida men att en bilist styr in mot mej för att "make a statement" är helt galet.
Eftersom jag var utanför vägbanan dvs mellan dom korta linjerna och diket så anser jag också att bilisten kunde hanter
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 16:05Men han lärde dig kanske att cykla på rätt sida av vägen i fortsättningen. 😉
Men han lärde dig kanske att cykla på rätt sida av vägen i fortsättningen. 😉
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 16:09ZZZZzzzzZZZz
ZZZZzzzzZZZz
Quote from Rasmus Olsson on 22 June 2012, 16:13Heff, vägrenen, alltså det utanför de yttersta sträcken är en del av vägen. Menar du på allvar att du cyklade på vägrenen mot trafiken, i vänstertrafik?
Hur jävla dum är du? Och så orerar du över cyklisters framfart på Vättern!
Heff, vägrenen, alltså det utanför de yttersta sträcken är en del av vägen. Menar du på allvar att du cyklade på vägrenen mot trafiken, i vänstertrafik?
Hur jävla dum är du? Och så orerar du över cyklisters framfart på Vättern!
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 16:14Ja det är tröttsamt att vara ute och cykla.
Ja det är tröttsamt att vara ute och cykla.
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 16:23Med tanke på hur det ser ut där Bruse så är det bästa alternativet att göra som jag, men du kanske har cyklat där ? btw dum kan du vara själv
Och japp blir man inte trött av att cykla då har man inte tagit i.
Med tanke på hur det ser ut där Bruse så är det bästa alternativet att göra som jag, men du kanske har cyklat där ? btw dum kan du vara själv
Och japp blir man inte trött av att cykla då har man inte tagit i.
Quote from Rasmus Olsson on 22 June 2012, 16:25Nej, det är aldrig bästa alternativet att cykla mot trafiken. Oavsett omständigheterna.
Nej, det är aldrig bästa alternativet att cykla mot trafiken. Oavsett omständigheterna.
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 16:38jadu
jadu
Quote from Camilla Höög on 22 June 2012, 16:54Om det bara handlar om 100 meter så passar det bättre att gå den sträckan. Om det är en barnfamilj så är det än viktigare att hålla på reglerna så att barnen uppfostras till att följa lagar och regler istället för att lära sig att det är rätt att göra som
Om det bara handlar om 100 meter så passar det bättre att gå den sträckan. Om det är en barnfamilj så är det än viktigare att hålla på reglerna så att barnen uppfostras till att följa lagar och regler istället för att lära sig att det är rätt att göra som