Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 13:43Jodå, det har jag.
Jodå, det har jag.
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 13:46Men .. om man nu är med i tråkiga kklubbar, så istf att vänta på att någon ska ta hand om en så tar damerna hand om sig själva, det är väl ganska bra? Får de dessutom liv i de tråkiga klubbarna på kuppen, så är det vinst för alla?
Men .. om man nu är med i tråkiga kklubbar, så istf att vänta på att någon ska ta hand om en så tar damerna hand om sig själva, det är väl ganska bra? Får de dessutom liv i de tråkiga klubbarna på kuppen, så är det vinst för alla?
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 13:52Jag tror inte på receptet att blinda leder blinda. Det finns vanligtvis mer rutinerade som har ganska mycket att lära ut om träning, och i grupp. Det gäller att lyssna och ta till sig.
Så slipper man vurpa så ofta o mycket. Fast vissa lär sig aldrig.
Jag tror inte på receptet att blinda leder blinda. Det finns vanligtvis mer rutinerade som har ganska mycket att lära ut om träning, och i grupp. Det gäller att lyssna och ta till sig.
Så slipper man vurpa så ofta o mycket. Fast vissa lär sig aldrig.
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 14:19Menar du att alla tjejer är "blinda"? Eller menar du att vi vägrar ta hjälp av de som är erfarna om de har "fel" kön? I så fall så måste du ha missat ett gäng meningar i inslaget...
Menar du att alla tjejer är "blinda"? Eller menar du att vi vägrar ta hjälp av de som är erfarna om de har "fel" kön? I så fall så måste du ha missat ett gäng meningar i inslaget...
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 14:32Är du fortfarande fast i ditt första inlägg?
Nu pratar vi om att fyra-fem stycken som har svårt att hänga med och uppenbarligen inte kan sitta på hjul ska köra egen träning.
Är du fortfarande fast i ditt första inlägg?
Nu pratar vi om att fyra-fem stycken som har svårt att hänga med och uppenbarligen inte kan sitta på hjul ska köra egen träning.
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 14:38Tyvärr, David, behöver man inte leta länge för att råka ut för tråkiga cykelklubbar. Några är mer upplagda för att Cowboys ska kunna leka av sig, andra är mer välordnade. I större städer kan man välja. I mindre finns det kanske inga alternativ.
Jag vet a
Tyvärr, David, behöver man inte leta länge för att råka ut för tråkiga cykelklubbar. Några är mer upplagda för att Cowboys ska kunna leka av sig, andra är mer välordnade. I större städer kan man välja. I mindre finns det kanske inga alternativ.
Jag vet a
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 14:43Nej, det är jag inte David men på ditt inlägg så låter det som att "mer erfarna"bara kan vara män? Man kan väl dessutom vara en erfaren cyklist utan att vara supersnabb?
Nej, det är jag inte David men på ditt inlägg så låter det som att "mer erfarna"bara kan vara män? Man kan väl dessutom vara en erfaren cyklist utan att vara supersnabb?
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 14:47Men de flesta klubbar har nog inte cykelträning för alla nivåer i alla träningspass.
Det gäller att även välja rätt träningspass för att kunna tillgodogöra sig träningsupplägget. Det finns lite olika ambitionsnivåer.
Men de flesta klubbar har nog inte cykelträning för alla nivåer i alla träningspass.
Det gäller att även välja rätt träningspass för att kunna tillgodogöra sig träningsupplägget. Det finns lite olika ambitionsnivåer.
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 14:48Nu får du nog rannsaka dina fördomar.
Nu får du nog rannsaka dina fördomar.
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 15:00Ju mer jag tänker på det här, desto mer konstigt blir det att vissa tjejer och killar ser det så negativt att tjejer tar tag i sin cykelträning, försöker skapa förutsättningar i klubbarna för att träna, hitta fler träningar och få mer publicitet.
Sporten
Ju mer jag tänker på det här, desto mer konstigt blir det att vissa tjejer och killar ser det så negativt att tjejer tar tag i sin cykelträning, försöker skapa förutsättningar i klubbarna för att träna, hitta fler träningar och få mer publicitet.
Sporten