Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCyklande Tjejer i Radio
You need to log in to create posts and topics.

Tack:-)

Ok. Det låter som om jag tar för givet att alla killar tycker att det är tråkigt att köra långsammare än de orkar. Det är orättvist att uttrycka sig så håller jag med om.

Jag tänker nog efter mina egna värderingar här:

Jag har familj och en beg

Och bara för att det är tjejer, är ni på samma nivå och hjälps åt då? Vet att det är känsligt och tystas när det nämns, men ta den där kvinnorgruppen som skulle samla in pengar för välgörande ändamål -hur mycket pengar blev det? Det var väl inte bara hjä

Det låter som om jag behöver gå en kurs hos dig då David så jag vet hur jag ska lösa det på bästa sätt om jag får en ojämn grupp i framtiden om jag blir ledare:-)

De starkaste sitter framme och på vindsidan. Sedan får de köra uppsamlingsheat efter backar. Det gäller bara att säga till.
Det ligger i allas intresse att det inte blir en massa stopp och slutkörda cyklister.

Sedan kan de starkaste skarva på ett par ti

Vad gäller SUBXX så kan jag inte uttala mig Maria. Jag vet inte något om dem. Jag vet däremot att de fått publicitet till sporten vilket jag upplever som positivt. Och om det nu var så att det skedde ett misstag vid en krasch så är väl inte det hela värld

Kärringar!

Det där har nog hänt per automatik när jag cyklat i klungan David:-)
Det tog ett tag innan jag fattade det, men när vi kom ut på öppna vägar med mer blåst så blev jag plötsligt "inkapslad" av grabbar på alla håll:-) Först tog jag det som en komplimang, me

Hahahaha!! Cyklande Kärringar. Det epitetet satt som en smäck på mig känner jag:-)

Har inte lyssnat på inslaget, men tycker det är väldigt fascinerande att diskussionen (eller vad man ska kalla vissa inlägg som mer är på sandlådenivå) och nästan alla invändningar förs av killar.

Jag har cyklat både i tjejgrupper och blandade grupper me

Fast om nu alla ska göra som dom vill så är det inte lämpligt att vara ute i trafiken.