Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 20:39Bara en månads träning?
Bara en månads träning?
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 20:58Cykla efter sina egna förutsättningar gäller för mig.
Cykla efter sina egna förutsättningar gäller för mig.
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 21:55Ok. Jag tycker att David kan åka runt i landet och lära cykelklubbar hur man tar and om oss som kämpar i 3 år innan vi kan ta oss över ett snitt på 25 på en kortare runda. Hur man lär dessa långsamma nybörjare att sitta på rulle, hur man kör i klunga. Ida
Ok. Jag tycker att David kan åka runt i landet och lära cykelklubbar hur man tar and om oss som kämpar i 3 år innan vi kan ta oss över ett snitt på 25 på en kortare runda. Hur man lär dessa långsamma nybörjare att sitta på rulle, hur man kör i klunga. Ida
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 22:15Varför krångla till allt? Stick över sundet och cykla ihop med danskar. De kan det här med cykling.
Varför krångla till allt? Stick över sundet och cykla ihop med danskar. De kan det här med cykling.
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 07:50jag tycker att det finns två problem med klubbarna för oss som inte är så snabba. I början på denna säsong tänkte jag att jag skulle gå med i en klubb och hängde därför med Hovets nybörjarhelg på Värmdö. Om jag är med på en NYBÖRJAR helg där jag väljer at
jag tycker att det finns två problem med klubbarna för oss som inte är så snabba. I början på denna säsong tänkte jag att jag skulle gå med i en klubb och hängde därför med Hovets nybörjarhelg på Värmdö. Om jag är med på en NYBÖRJAR helg där jag väljer at
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 07:54Betalar du?
Betalar du?
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 08:17betalar för vad?
betalar för vad?
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 08:29Det var någon som tyckte att jag ska hålla cykelskola för kreti o pleti.
Det var någon som tyckte att jag ska hålla cykelskola för kreti o pleti.
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 09:37Gapa o skrik i gruppen under pågående cykling istället för att gnälla här funbeat.
Men det är kanske typiskt svenskt att va tyst när det händer och sen sitta å ha synpunkter efteråt. Fegt x 10
Gapa o skrik i gruppen under pågående cykling istället för att gnälla här funbeat.
Men det är kanske typiskt svenskt att va tyst när det händer och sen sitta å ha synpunkter efteråt. Fegt x 10
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 09:53Kan vara tungt att gapa och skrika när luften inte räcker till att andas 😉
Kan vara tungt att gapa och skrika när luften inte räcker till att andas 😉