Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 18:54Stå på Marlin E . Dette måtte bare komme en dag. 90 % av alle sykkelklubber har seg selv å "takke" for at tjelene forlater/ uteblie fra klubbene. Samme sak her i No. For raser, men litt bedre for MTB. Der er treningen litt mer individuel. Stå på 🙂
Stå på Marlin E . Dette måtte bare komme en dag. 90 % av alle sykkelklubber har seg selv å "takke" for at tjelene forlater/ uteblie fra klubbene. Samme sak her i No. For raser, men litt bedre for MTB. Der er treningen litt mer individuel. Stå på 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 19:02Malin for president!
Malin for president!
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 19:19*MSO*
Är det nån mer än jag som tappar tålamodet på den här icke-diskussionen?
*MSO*
Är det nån mer än jag som tappar tålamodet på den här icke-diskussionen?
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 19:22Ja, vi har inte Presidenter i Sverige.
Ja, vi har inte Presidenter i Sverige.
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 19:26Du är inte tvingad att läsa Maria. Jag finner diskussionen mycket intressant och utvecklande för egen del...
Du är inte tvingad att läsa Maria. Jag finner diskussionen mycket intressant och utvecklande för egen del...
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 20:08Kaffelattetjejer kom igen! Cykla å ta vind istället för att ligga i klunga vilket är bortkastad träningstid.
Kaffelattetjejer kom igen! Cykla å ta vind istället för att ligga i klunga vilket är bortkastad träningstid.
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 20:10Men då blir vi ju svettiga??! 😉
Men då blir vi ju svettiga??! 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 20:16VIlken tur att jag kör ensam i typ 95% av träningspassen då och tuggar vind 🙂 Klungkört har jag bara gjort på motionslopp, men jag har klurat ut att det kanske är en bra idé att träna på det nångång också.
VIlken tur att jag kör ensam i typ 95% av träningspassen då och tuggar vind 🙂 Klungkört har jag bara gjort på motionslopp, men jag har klurat ut att det kanske är en bra idé att träna på det nångång också.
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 20:19Du är cyklist Anna!
Du är cyklist Anna!
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 20:37Då är nog jag det också med mina 5 timmar i klunga av 51 cyklade totalt. Skönt att höra:-D
Då är nog jag det också med mina 5 timmar i klunga av 51 cyklade totalt. Skönt att höra:-D