Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 18:3959 minuter på 40 km är något annat i min värld i alla fall.
http://www.london2012.com/triathlon/event/men/index.html
59 minuter på 40 km är något annat i min värld i alla fall.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 18:41http://www.london2012.com/triathlon/about/
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 18:42Har man inte koll så har man inte koll. Liksom, väl?
Har man inte koll så har man inte koll. Liksom, väl?
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 18:50Japp, det är liksom det som är poängen på visas brist när det gäller taktik.
Fortfarande har inga vinnare i triathlon dykt upp här?
Japp, det är liksom det som är poängen på visas brist när det gäller taktik.
Fortfarande har inga vinnare i triathlon dykt upp här?
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 19:00Skönt att du är medveten.
Vinnarna är ute och firar alt tränar, så jag går ut och gör något utav nämnda jag med.
Skönt att du är medveten.
Vinnarna är ute och firar alt tränar, så jag går ut och gör något utav nämnda jag med.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 19:05Hjälper det?
Hjälper det?
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 20:20Klart David vet bättre än olympierna.
Klart David vet bättre än olympierna.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 20:23Ja, det känns tryggt. Du ska kanske prova att tävla också?
Ja, det känns tryggt. Du ska kanske prova att tävla också?
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 20:37Triathlon snor "cyklister" från "cykling". Klart de gamla cyklisterna blir kissnödiga.
De borde oroa sig mer för dopet istället.
Triathlon snor "cyklister" från "cykling". Klart de gamla cyklisterna blir kissnödiga.
De borde oroa sig mer för dopet istället.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 20:41Varför skulle någon lägga tid på att behålla cyklister? De passar kanske bättre inom triathlon med tanke på deras (löp)kapacitet.
Varför skulle någon lägga tid på att behålla cyklister? De passar kanske bättre inom triathlon med tanke på deras (löp)kapacitet.