Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 13:07Vilka kommer nu att kontra? Gänget som inte klarar pallplats på löpningen?
Vilka kommer nu att kontra? Gänget som inte klarar pallplats på löpningen?
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 13:13Nu är alla vinnare i löpmomentet.
Nu är alla vinnare i löpmomentet.
Quote from Ulrika Ekelund on 7 August 2012, 13:14Hur långt brukar du springa efter att ha vunnit ett cykellopp David?
Hur långt brukar du springa efter att ha vunnit ett cykellopp David?
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 13:16Nu verkar även kommentatorn ha åsikter i frågan.
Nu verkar även kommentatorn ha åsikter i frågan.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 13:17Möjligtvis till duschen.
Möjligtvis till duschen.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 13:37?
Någon gör något.
?
Någon gör något.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 13:38Vad ska någon göra? Svara på dina oräknerliga inlägg här?
Vad ska någon göra? Svara på dina oräknerliga inlägg här?
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 13:41Du följer inte dagens lopp.
Du följer inte dagens lopp.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 13:44Jo. Fast jag vill inte ge mig in i nån diskussion eftersom det bara kommer en mening långa dryga kommentarer tillbaka oavsett om jag håller med eller inte. Förmodligen blir jag idiotförklarad i någon av dem utan att du skriver det rakt ut.
Jo. Fast jag vill inte ge mig in i nån diskussion eftersom det bara kommer en mening långa dryga kommentarer tillbaka oavsett om jag håller med eller inte. Förmodligen blir jag idiotförklarad i någon av dem utan att du skriver det rakt ut.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 13:49Det är inte lätt att veta vad någon annan tänker.
Det är inte lätt att veta vad någon annan tänker.