Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 15:16"Nu är jag intresserad av taktiska dispositioner och då vill jag gärna se sådana.
Tittar man bara på OS för att se svenska medaljörer så räcker det med att se sammandraget vid nyår. "
Jo men du dömde ju ut dem för att de inte hade nån taktik så då kan d
"Nu är jag intresserad av taktiska dispositioner och då vill jag gärna se sådana.
Tittar man bara på OS för att se svenska medaljörer så räcker det med att se sammandraget vid nyår. "
Jo men du dömde ju ut dem för att de inte hade nån taktik så då kan d
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 15:20>Tja, tror alla i den cykelklungan att de ska vinna löpningen så borde dom ändra uppfattning om sin taktik.
Nu var det en felaktig taktik som ifrågasattes men du missade nog det.
>Tja, tror alla i den cykelklungan att de ska vinna löpningen så borde dom ändra uppfattning om sin taktik.
Nu var det en felaktig taktik som ifrågasattes men du missade nog det.
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 17:32Lisa Nordén genomförde ett taktiskt sett perfekt lopp. Hon vann OS-silver med snudd på guldet. Förstår fortfarande inte vad problemet därmed skulle bestå i... (V)
Lisa Nordén genomförde ett taktiskt sett perfekt lopp. Hon vann OS-silver med snudd på guldet. Förstår fortfarande inte vad problemet därmed skulle bestå i... (V)
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 17:44Problemet verkar vara att vissa inte fattar vad vi pratar om.
Problemet verkar vara att vissa inte fattar vad vi pratar om.
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 18:11Men vi pratar ju för satan inte om Lisa Nordens taktiska upplägg under loppet.
Vi pratar om alla DE ANDRA som inte hade en bra löpning att avsluta med.
Men vi pratar ju för satan inte om Lisa Nordens taktiska upplägg under loppet.
Vi pratar om alla DE ANDRA som inte hade en bra löpning att avsluta med.
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 18:15Lugn nu, Herr Larsson. Inte hetsa upp sig.
Lugn nu, Herr Larsson. Inte hetsa upp sig.
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 18:34För mig verkar det mest som en grupp synnerligen skickliga "läktartaktiker" är ute på abstraktionsplanen och vädrar sina tankar och idéer. En del har deltagit i sporten som diskuteras andra inte. Intressant att det finns så mycket kunskap "i ladorna" !
För mig verkar det mest som en grupp synnerligen skickliga "läktartaktiker" är ute på abstraktionsplanen och vädrar sina tankar och idéer. En del har deltagit i sporten som diskuteras andra inte. Intressant att det finns så mycket kunskap "i ladorna" !
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 18:44Ja, en del har inget taktiskt sinne överhuvudtaget, andra har vunnit tävlingar och några har genomfört motionslopp.
Ja, en del har inget taktiskt sinne överhuvudtaget, andra har vunnit tävlingar och några har genomfört motionslopp.
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 18:50Leif:
Kan du ärligt säga att du tycker att den tjej som placerade sig på, säg 11 plats gjorde rätt som satt med i klungan utan att attackera?
Leif:
Kan du ärligt säga att du tycker att den tjej som placerade sig på, säg 11 plats gjorde rätt som satt med i klungan utan att attackera?
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 19:01Jonas:
Tror du ärligt talat att det inte försöktes?Alla har ju sina taktiska planer, vissa går vägen andra inte. Skulle allas taktiska planer gå i lås så skulle det sluta med att - ja, något?
Alla som var med är rutinerade triathleter och där flera uta
Jonas:
Tror du ärligt talat att det inte försöktes?
Alla har ju sina taktiska planer, vissa går vägen andra inte. Skulle allas taktiska planer gå i lås så skulle det sluta med att - ja, något?
Alla som var med är rutinerade triathleter och där flera uta