Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 19:57I OS provade man.
I OS provade man.
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 20:04Håller med ang kommentatorerna, riktig miss. Paolo Roberto hade gjort det 1000ggr bättre. Eld och lågor!
Förstår inte diskussionen riktigt förövrigt, klart som korvspad det är en massa taktik som pågår mest hela tiden.
Man hade ju ögonen på Lisa oftast,
Håller med ang kommentatorerna, riktig miss. Paolo Roberto hade gjort det 1000ggr bättre. Eld och lågor!
Förstår inte diskussionen riktigt förövrigt, klart som korvspad det är en massa taktik som pågår mest hela tiden.
Man hade ju ögonen på Lisa oftast,
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 20:17Fast Lisas takik var ju just att sitta med i klungan eftersom hon är en stark löpare.
Det David gör är ju att ifrågasätta de triathleter som satt med i klungan UTAN att vara starka löpare.
David:
När kördes OS utan drafting? Jag kan inte hitta något
Fast Lisas takik var ju just att sitta med i klungan eftersom hon är en stark löpare.
Det David gör är ju att ifrågasätta de triathleter som satt med i klungan UTAN att vara starka löpare.
David:
När kördes OS utan drafting? Jag kan inte hitta något
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 20:26Jag hade för mig att det var första gången(2000) men jag kan ha fel.
Det blir ju rena sömnpillret när det är "belgisk kedja" utan visselpipa tills det är samlat och sedan inga som gör något.
Jag hade för mig att det var första gången(2000) men jag kan ha fel.
Det blir ju rena sömnpillret när det är "belgisk kedja" utan visselpipa tills det är samlat och sedan inga som gör något.
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 20:30Fast jag vill ändå hävda att med duktiga kommentatorer blir även cyklingsmomentet intressant! Radiosporten kan jag lyssna intresserat på, till och med idrotter som jag tycker är helt ointressanta kan gå att lyssna på helt utan rörliga bilder till.
Alltså
Fast jag vill ändå hävda att med duktiga kommentatorer blir även cyklingsmomentet intressant! Radiosporten kan jag lyssna intresserat på, till och med idrotter som jag tycker är helt ointressanta kan gå att lyssna på helt utan rörliga bilder till.
Alltså
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 20:39Vad hjälper det om ingen gör något? Det är som när Fredriksson-Södergren lekte traktor i vinter-OS.
Vad hjälper det om ingen gör något? Det är som när Fredriksson-Södergren lekte traktor i vinter-OS.
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 20:50Lisas starkaste sida har ju oftast varit att hon är i en egen klass på cykeldelen där hon är sjukt stark. Nu har hon ju fått till simningen och lyckades pricka in en kanonlöpning med 3e bästa tid.
Jag ser vad David skriver och förstår, men håller inte med
Lisas starkaste sida har ju oftast varit att hon är i en egen klass på cykeldelen där hon är sjukt stark. Nu har hon ju fått till simningen och lyckades pricka in en kanonlöpning med 3e bästa tid.
Jag ser vad David skriver och förstår, men håller inte med
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 21:20Nja, nu handlar det om varför man inte ens försöker göra något om man inte är vass på löpningen. Det är ju inte precis första gången som det blir "motionsloppscykling" till växlingen.
Nja, nu handlar det om varför man inte ens försöker göra något om man inte är vass på löpningen. Det är ju inte precis första gången som det blir "motionsloppscykling" till växlingen.
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 09:25Vart kommen man att kunna se herrarnas lopp? Inte på SVT/SVT-play...
Vart kommen man att kunna se herrarnas lopp? Inte på SVT/SVT-play...
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 09:59Det är Kunskapskanalen 12:30 som gäller imorgon.
Det är Kunskapskanalen 12:30 som gäller imorgon.