Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 06:31Lisa?
Jag kan inte påminna mig att jag har kommenterat Lisa. Hon verkar vara hyfsad på löpningen och slåss i täten.Ni får nog träna läsförståelse först om ni nu har fått för mycket taktik att hålla reda på.
Lisa?
Jag kan inte påminna mig att jag har kommenterat Lisa. Hon verkar vara hyfsad på löpningen och slåss i täten.
Ni får nog träna läsförståelse först om ni nu har fått för mycket taktik att hålla reda på.
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 09:38Har du kört något triathlon lopp David?
Har du kört något triathlon lopp David?
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 09:40Nope, jag föredrar att vara på land,
Nope, jag föredrar att vara på land,
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 09:59Sitter o kollar på loppet nu.
Okej för att det inte var den mest rafflande cyklingen, men visst rycktes det litegrann emellanåt. Fffa av tyskan men även några andra. (och ledargruppen halverades ju under cyklingen, så visst gick det undan!)Håller med D
Sitter o kollar på loppet nu.
Okej för att det inte var den mest rafflande cyklingen, men visst rycktes det litegrann emellanåt. Fffa av tyskan men även några andra. (och ledargruppen halverades ju under cyklingen, så visst gick det undan!)
Håller med D
Quote from j sollerman on 5 August 2012, 10:07När är herrarnas lopp?
När är herrarnas lopp?
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 10:12Tisdag 12:30
Tisdag 12:30
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 10:21Tack Jimmy B L
Tack Jimmy B L
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 13:02Det krävs "ganska" stor kapacitet på cyklingen för att gå ifrån och skapa en tillräckligt stor lucka som du har nytta av på löpning. Frågan är om det var någon i fältet som hade det?
Det krävs "ganska" stor kapacitet på cyklingen för att gå ifrån och skapa en tillräckligt stor lucka som du har nytta av på löpning. Frågan är om det var någon i fältet som hade det?
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 13:50Att snitta nästan 40km/tim och sen springa såpass fort efteråt är ingen lätt uppgift, och att ha simmat 1500m innan gör det ännu tuffare!
Fp, du verkar inte förstå hur tufft triathlon är med dina kommentarer.. Prova att cykla 4mil i 40km/tim och sen ge d
Att snitta nästan 40km/tim och sen springa såpass fort efteråt är ingen lätt uppgift, och att ha simmat 1500m innan gör det ännu tuffare!
Fp, du verkar inte förstå hur tufft triathlon är med dina kommentarer.. Prova att cykla 4mil i 40km/tim och sen ge d
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 13:55Du missar nog att de sitter på hjul om de inte vurpar.
Du missar nog att de sitter på hjul om de inte vurpar.