Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 21:38Hade du hållit på med tävlingscykling så hade du haft mer koll.
Hade du hållit på med tävlingscykling så hade du haft mer koll.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 21:44Jonas, det var inte meriter jag efterfrågade.
Sven Göran Eriksson har ju inte spec meriter heller som spelare, dock har han varit med och spelat upp i div 2 om jag inte minns fel och således "Känslan" hur det är(var) att vara ute på plan och springa.Och
Jonas, det var inte meriter jag efterfrågade.
Sven Göran Eriksson har ju inte spec meriter heller som spelare, dock har han varit med och spelat upp i div 2 om jag inte minns fel och således "Känslan" hur det är(var) att vara ute på plan och springa.
Och
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 21:45"We walk the walk, but don´t talk the talk." / "Det syns inte på dina resultat."
Brukar inte du åberopa behovet av läsförståelse, David?
Vi har aldrig mer sagt mer än vi presterat.
"We walk the walk, but don´t talk the talk." / "Det syns inte på dina resultat."
Brukar inte du åberopa behovet av läsförståelse, David?
Vi har aldrig mer sagt mer än vi presterat.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 21:46Men om det bara behövs erfarenhet på Div-2 nivå så kan ju t.o.m jag räkna mig som meriterad då jag varit med i SM 😉
Men om det bara behövs erfarenhet på Div-2 nivå så kan ju t.o.m jag räkna mig som meriterad då jag varit med i SM 😉
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 21:54Jonas. Jag sätter högre värde på dina tankar och åsikter ang triathlon än vissa andras.
Men gällande denna fråga (damernas taktiska tänkande och agerande under cykelmomentet) tycker jag inte som dig. I min värld så var det ett riktigt tjyv och rackarspel
Jonas. Jag sätter högre värde på dina tankar och åsikter ang triathlon än vissa andras.
Men gällande denna fråga (damernas taktiska tänkande och agerande under cykelmomentet) tycker jag inte som dig. I min värld så var det ett riktigt tjyv och rackarspel
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 21:55Jag har kommenterat det taktiska av de lite sämre löparna när det gäller cykeldelen i triathlon men eftersom ni har full koll på att man kan inte göra något där så får ni fortsätta med era taktiska dispositioner på banan.
Jag har kommenterat det taktiska av de lite sämre löparna när det gäller cykeldelen i triathlon men eftersom ni har full koll på att man kan inte göra något där så får ni fortsätta med era taktiska dispositioner på banan.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 22:59@ Jimmy: Tobias Ungers (Tyskland, 100m + 200m) tränare Micky Corucle var själv inte sprintare, men tävlade inom hastighetsåkning på skridskor istället. Han var dock tydligen ändå en bra sprintare med handstoppade <10.5s på 100m, när det stoppades vet jag
@ Jimmy: Tobias Ungers (Tyskland, 100m + 200m) tränare Micky Corucle var själv inte sprintare, men tävlade inom hastighetsåkning på skridskor istället. Han var dock tydligen ändå en bra sprintare med handstoppade <10.5s på 100m, när det stoppades vet jag
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 23:57David: Visst kan man ifrågasätta varför ingen rycker och hur svårt det är att prata ihop sig. Men det är väl lite som i ett 1500 meterslopp på OS där alla utom en vet att de inte har den vassaste spurten men ändå ligger kvar i klungan eftersom de inte vil
David: Visst kan man ifrågasätta varför ingen rycker och hur svårt det är att prata ihop sig. Men det är väl lite som i ett 1500 meterslopp på OS där alla utom en vet att de inte har den vassaste spurten men ändå ligger kvar i klungan eftersom de inte vil
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 06:47Jimmy: ett uppenbart exempel är ju annars http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Coe
Jimmy: ett uppenbart exempel är ju annars http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Coe
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 07:47Jag tycker att det är väldigt stor skillnad på att göra ett ryck med några införstådda lekkamrater för att gå loss och att dra runt på klungan. Att göra jämförelse med löpning är ganska väsensskild med tanke hastigheten.
Sedan hade det blivit ganska blod
Jag tycker att det är väldigt stor skillnad på att göra ett ryck med några införstådda lekkamrater för att gå loss och att dra runt på klungan. Att göra jämförelse med löpning är ganska väsensskild med tanke hastigheten.
Sedan hade det blivit ganska blod