Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 08:27Här har jag ställt en fråga för länge sedan och fick svar. Allt handlade om rosa. Nu förvirrar ni mig!
😉
Här har jag ställt en fråga för länge sedan och fick svar. Allt handlade om rosa. Nu förvirrar ni mig!
😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 16:05Känner att jag också måste sprätta till den här tråden ... attans att jag missat den medan den var igång.
Jag håller iaf med LadyG och andra om att det snarare är ansträngning än farten det handlar om. man skulle kunna sätta% av maxpuls t ex.
När jag mat
Känner att jag också måste sprätta till den här tråden ... attans att jag missat den medan den var igång.
Jag håller iaf med LadyG och andra om att det snarare är ansträngning än farten det handlar om. man skulle kunna sätta% av maxpuls t ex.
När jag mat
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 17:22Aadu Ojaste: Oj, skrev jag inlägget i fel grupp?! Jag var helt säker på att jag var inne i Löpning-gruppen och inte i Flyg-gruppen... My mistake(#);)
Aadu Ojaste: Oj, skrev jag inlägget i fel grupp?! Jag var helt säker på att jag var inne i Löpning-gruppen och inte i Flyg-gruppen... My mistake(#);)
Quote from Fredric Lagerström on 18 September 2008, 09:52Jepp, men kolla på tex Kent Lindblads avatar.
The man is flying!
🙂
Jepp, men kolla på tex Kent Lindblads avatar.
The man is flying!
🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 10:30Ling-Ling,
jogga på stället funkar.
Som uttryck alltså.
Och det gör jag mkt sällan.
Fast faktiskt på Tjejmilen, i starten, skratt.
Ling-Ling,
jogga på stället funkar.
Som uttryck alltså.
Och det gör jag mkt sällan.
Fast faktiskt på Tjejmilen, i starten, skratt.
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 10:47Pia: Springa på stället funkar också (på löpband) 😉
Pia: Springa på stället funkar också (på löpband) 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 10:51Fia, tack!
Blir nog mer sånt nästa vecka, beroende på hur långt jag springer på söndag.
Tänkte springa tills jag absolut inte orkar mera, och mer än milen;)
Fia, tack!
Blir nog mer sånt nästa vecka, beroende på hur långt jag springer på söndag.
Tänkte springa tills jag absolut inte orkar mera, och mer än milen;)
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 20:48Intressant tråd det här ... jag googlade på ordet jogga och hittade då definitionen "Jogga = att springa för att förbättra sin kondition"
Alltså är vi joggare allihopa 😀
Intressant tråd det här ... jag googlade på ordet jogga och hittade då definitionen "Jogga = att springa för att förbättra sin kondition"
Alltså är vi joggare allihopa 😀
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 20:57Nääää!
gillade inte den definitionen alls, ler
Nääää!
gillade inte den definitionen alls, ler
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 12:48Sluta grogga - börja jogga! 😉
Sluta grogga - börja jogga! 😉