Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 12:09Christer, du missade din egen, "state of mind", tolkar jag som
* Joggare, är inte ute efter att prestera, mer bara röra på sig.Som exv att jogga en mara, så där i förbifarten, när man råkade ha tid och lust.
Christer, du missade din egen, "state of mind", tolkar jag som
* Joggare, är inte ute efter att prestera, mer bara röra på sig.
Som exv att jogga en mara, så där i förbifarten, när man råkade ha tid och lust.
Quote from Elias Engqvist on 12 September 2008, 12:23Nja, det var liksom en annan dimension. Med det menade jag att "man joggar om man tycker att man joggar".
Fast det lät så coolt på engelska!
Nja, det var liksom en annan dimension. Med det menade jag att "man joggar om man tycker att man joggar".
Fast det lät så coolt på engelska!
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 12:46(H)
(H)
Quote from Catharina Brattlin on 12 September 2008, 12:53No worries, Helena! 🙂
Även om jag, per definitionen 5 min/km är en überjoggare, så ser jag mig själv som löpare...långdistanslöpare t o m...i 6-minuterstempo. Jag blev inte ett dugg sårad.
No worries, Helena! 🙂
Även om jag, per definitionen 5 min/km är en überjoggare, så ser jag mig själv som löpare...långdistanslöpare t o m...i 6-minuterstempo. Jag blev inte ett dugg sårad.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 12:59🙂 6 minuter/km var den gräns jag satte...för att jag hört den ngn gång...
🙂 6 minuter/km var den gräns jag satte...för att jag hört den ngn gång...
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 13:30Inte ett dugg sårad Helena, se smilen i förra inlägget ( 😀 ).
Det var inte framförallt dig som jag tänkte på. Dina gränser är dessutom ganska humana jämfört med andra. 🙂Det som roar mig var att många skriver x min/km är löpning för långsammare än s
Inte ett dugg sårad Helena, se smilen i förra inlägget ( 😀 ).
Det var inte framförallt dig som jag tänkte på. Dina gränser är dessutom ganska humana jämfört med andra. 🙂
Det som roar mig var att många skriver x min/km är löpning för långsammare än s
Quote from Christina Hageman on 12 September 2008, 13:42Och ÄR det verkligen plysch i overallen?
Och ÄR det verkligen plysch i overallen?
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 14:04Antagligen inte i Fyllkings men om den ska vara rosa så är det optimalt med plysch pga att andra material kan gå för fort...
Antagligen inte i Fyllkings men om den ska vara rosa så är det optimalt med plysch pga att andra material kan gå för fort...
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 14:17Tre timmar på maran är ett lämpligt riktmärke för joggare respektive löpare.
Gångarna tar 50 km på 3:35-3:40 och de spattserar.
En löpare kan ju inte bli omgången! Det säger sig självt!
Tre timmar på maran är ett lämpligt riktmärke för joggare respektive löpare.
Gångarna tar 50 km på 3:35-3:40 och de spattserar.
En löpare kan ju inte bli omgången! Det säger sig självt!
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 14:20(H)
(H)