Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:04Jag tror att det finns de som betraktar mig som idiot emellanåt. Jag cyklar i allmänhet betydligt fortare än de flesta inne i stan. Däremot följer jag i allmänhet trafikregler, ger tecken, cyklar inte på trottoarer, gågator, övergångsställen och väjer för
Jag tror att det finns de som betraktar mig som idiot emellanåt. Jag cyklar i allmänhet betydligt fortare än de flesta inne i stan. Däremot följer jag i allmänhet trafikregler, ger tecken, cyklar inte på trottoarer, gågator, övergångsställen och väjer för
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:07Sorry, gick OT, och jag håller med dig om att det är väldigt olämpligt skrivet. Han ondgör sig över andra och begår sedan brott själv genom att smita ifrån platsen. Det låter som ett väldigt märkligt kåseri för en tidning som vill framstå som seriös, även
Sorry, gick OT, och jag håller med dig om att det är väldigt olämpligt skrivet. Han ondgör sig över andra och begår sedan brott själv genom att smita ifrån platsen. Det låter som ett väldigt märkligt kåseri för en tidning som vill framstå som seriös, även
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:14Jag kör mot rött i Barkarby rätt så många kvällar när trafiken har glesnat ut. Trafikljuset reagerar inte på cykel och jag kan därför vänta tills det växer mossa på mig om jag ska vänta på grönt.
Annars tror jag att Fredrik G drar en slutsats som är kor
Jag kör mot rött i Barkarby rätt så många kvällar när trafiken har glesnat ut. Trafikljuset reagerar inte på cykel och jag kan därför vänta tills det växer mossa på mig om jag ska vänta på grönt.
Annars tror jag att Fredrik G drar en slutsats som är kor
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:16Mikael C,
Jag hoppas du noterade att jag höll med om att kåsören framställer sig själv som en idiot. Sen brer jag ut mig en del för att analysera vad som kan ligga bakom idiotin. Man kan ju anta att idioten på ruta ett är ungefär lika sund som vi andra me
Mikael C,
Jag hoppas du noterade att jag höll med om att kåsören framställer sig själv som en idiot. Sen brer jag ut mig en del för att analysera vad som kan ligga bakom idiotin. Man kan ju anta att idioten på ruta ett är ungefär lika sund som vi andra me
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:18Jag tror också att det är en fråga om möjlighet. I princip är det t.ex bara den första bilisten som kommer fram till ett rödljus som kan välja att köra mot rött eller inte. Som cyklist har man mycket större möjlighet att komma förbi och cykla mot rött äve
Jag tror också att det är en fråga om möjlighet. I princip är det t.ex bara den första bilisten som kommer fram till ett rödljus som kan välja att köra mot rött eller inte. Som cyklist har man mycket större möjlighet att komma förbi och cykla mot rött äve
Quote from ellen olsson on 29 September 2011, 22:19Det trafikljuset i Barkarby har jag nog stått och väntat vid. Efter två hela cykler gav jag upp och cyklade när det borde ha varit grönt.
Det trafikljuset i Barkarby har jag nog stått och väntat vid. Efter två hela cykler gav jag upp och cyklade när det borde ha varit grönt.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:22Fredrik N:
ok, då förstår jag bättre hur du menar och kan hålla med dig i det du skriver.
Fredrik N:
ok, då förstår jag bättre hur du menar och kan hålla med dig i det du skriver.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:35Fast en skribent som skriver idiotiskt bör inte publiceras av en (f.d.?) seriös tidning. Det bör sitta flera personer på vägen mellan skribent och tryckeri som granskar och godkänner. Med tanke på att DN alldeles nyligen puffade fram Erik Helmersons Signe
Fast en skribent som skriver idiotiskt bör inte publiceras av en (f.d.?) seriös tidning. Det bör sitta flera personer på vägen mellan skribent och tryckeri som granskar och godkänner. Med tanke på att DN alldeles nyligen puffade fram Erik Helmersons Signe
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:44Jag kommer hursomhelst i morgon att skicka ett mejl till chefredaktör Gunilla Herlitz, med kopia till Per Mortensen och Kulturdelens chef Björn Wiman.
Jag kommer hursomhelst i morgon att skicka ett mejl till chefredaktör Gunilla Herlitz, med kopia till Per Mortensen och Kulturdelens chef Björn Wiman.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:48Idag var det jag som höll på att köra på en cyklist.... Jag hade grönt ljus och accellerade långsamt, hade koll på några gångare som såg ut att gå mot rött, de stannade dock. Precis när jag kommer ut på övergångsstället så far det fram en cyklist snett ba
Idag var det jag som höll på att köra på en cyklist.... Jag hade grönt ljus och accellerade långsamt, hade koll på några gångare som såg ut att gå mot rött, de stannade dock. Precis när jag kommer ut på övergångsstället så far det fram en cyklist snett ba