Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 19:24Nähädå, på vintern behöver man inte bromsa så mycket. Nästan inga andra som cyklar, och inte lika många virrpannor på sidorna...
Nähädå, på vintern behöver man inte bromsa så mycket. Nästan inga andra som cyklar, och inte lika många virrpannor på sidorna...
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 19:31Det finns många virrpannor i Göteborg.
Det finns många virrpannor i Göteborg.
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 19:36Kör med Nokian dubbdäck, både fram och bak. Lite tyngre går det.
Klart värt investeringen.
Kör med Nokian dubbdäck, både fram och bak. Lite tyngre går det.
Klart värt investeringen.
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 09:39Lite tyngre i vinter, men tänk vad lätt det ska gå när man byter till dubbfria i vår (t+)
Grymt nöjd med mina Nokia däck.
Lite tyngre i vinter, men tänk vad lätt det ska gå när man byter till dubbfria i vår (t+)
Grymt nöjd med mina Nokia däck.
Quote from Mattias R on 20 November 2008, 08:02Håller med övriga om att mycket dubb är bra. Efter ett par vurpor samma dag för några veckor sedan köpte jag Nokian 240. Funkar bra tycker jag!
Håller med övriga om att mycket dubb är bra. Efter ett par vurpor samma dag för några veckor sedan köpte jag Nokian 240. Funkar bra tycker jag!
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 09:16Is överallt i Sthlm nu. Dags för dubb.
Is överallt i Sthlm nu. Dags för dubb.
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 10:15Is ute, trainer inne.
Is ute, trainer inne.
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 10:17Is och snö = Balansträning
Is och snö = Balansträning
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 10:19Intressant sätt att se en ny träningsmöjlighet alltså.
Misstänker dock att balansen knappt hinner prövas om man kör på en isfläck med slicks. Däremot i snö kan det vara kul. Måste cykla in mig lite på racern igen så det blir nog en del trainer nu.
Intressant sätt att se en ny träningsmöjlighet alltså.
Misstänker dock att balansen knappt hinner prövas om man kör på en isfläck med slicks. Däremot i snö kan det vara kul. Måste cykla in mig lite på racern igen så det blir nog en del trainer nu.
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 10:21Med slicks så gäller det att hålla sin linje, sitta rakt och inte använda bromsarna.
Ungefär som om du kör i en klunga.
Med slicks så gäller det att hålla sin linje, sitta rakt och inte använda bromsarna.
Ungefär som om du kör i en klunga.