Quote from Magnus Gelang on 14 February 2012, 16:06Vad är torrschampo?
Vad är torrschampo?
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 16:18Är det här en trend bland Funbeatare att man inte vill tvätta håret och tvätta skorna (ref till angränsande tråd i det ämnet)?
Får mig att tänka på 1600-talets brist på hygien. Läs mer här: http://www.peterenglund.com/textarkiv/stank.htm
Är det här en trend bland Funbeatare att man inte vill tvätta håret och tvätta skorna (ref till angränsande tråd i det ämnet)?
Får mig att tänka på 1600-talets brist på hygien. Läs mer här: http://www.peterenglund.com/textarkiv/stank.htm
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 16:36???????.
Jag duschar oftare än Fp. David men tvättar aldrig håret pga regelbundna avhyvlingar.
???????.
Jag duschar oftare än Fp. David men tvättar aldrig håret pga regelbundna avhyvlingar.
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 16:40Inte alla är hygienfascister.
Inte alla är hygienfascister.
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 16:40Att duscha varje dag är inte vad jag gör, dessutom säger många läkare att man inte bör göra det då det torkar ur kroppen och gör människor känsliga för infektioner (ju mer kliniskt man lever, desto känsligare blir man). Frisörer säger dessutom att schampo
Att duscha varje dag är inte vad jag gör, dessutom säger många läkare att man inte bör göra det då det torkar ur kroppen och gör människor känsliga för infektioner (ju mer kliniskt man lever, desto känsligare blir man). Frisörer säger dessutom att schampo
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 16:41@ Åsa torrschampo finns både som puder och som spray och kan användas dels för att få struktur i håret om du har tunt och fint hår, sen kan det pudras eller sprayas i håret för att suga upp fett för att slippa tvätta det med vanligt schampo och vatten så
@ Åsa torrschampo finns både som puder och som spray och kan användas dels för att få struktur i håret om du har tunt och fint hår, sen kan det pudras eller sprayas i håret för att suga upp fett för att slippa tvätta det med vanligt schampo och vatten så
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 16:43Jag tycker att det är lämpligt att duscha efter träning och sex men ni idkar kanske inte sådant?
Jag tycker att det är lämpligt att duscha efter träning och sex men ni idkar kanske inte sådant?
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 16:53Det tycker jag också är lämpligt Fp. David.
Magnus, det kan också bero på vad man har för typ av arbete i kombination med hur ofta man tränar.
Det tycker jag också är lämpligt Fp. David.
Magnus, det kan också bero på vad man har för typ av arbete i kombination med hur ofta man tränar.
Quote from Elias Engqvist on 14 February 2012, 17:04Jag duschar, inkl. tvättar alltid mitt lilla hår efter träning. Just nu blir det 3 ggr på onsdagarna - jag tycker det är skönt! Behöver det vara krångligare än så?
Jag duschar, inkl. tvättar alltid mitt lilla hår efter träning. Just nu blir det 3 ggr på onsdagarna - jag tycker det är skönt! Behöver det vara krångligare än så?
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 17:48David, om du duscha efter träning varför då inte också efter 6? Fyra sekunder?
David, om du duscha efter träning varför då inte också efter 6? Fyra sekunder?