Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDuscha
You need to log in to create posts and topics.

Urbra, finns hos de flesta frisörer, Åhléns o vissa hm. Kolla vilket som passar dit hår bäst. 🙂

Hur skulle världen se ut om man inte duschade och tvättade håret varje dag? Skulle säkert bara vara en massa krig och elände.

Vet inget om din värld Pontus, men min värld här hemma är mysig och rosa, med fluff och alldeles fina positiva känslor - utan dusch varje dag! 😀

Jag har världens bästa anledning till att duscha... Min tjej vill duscha med mig. 🙂

Men på riktigt, kör dusch utifrån hur du trivs o mår bra.. (bonus om omgivningen oxå trivs) 🙂

Jag tränar minst en gång om dagen och duschar varje gång. Annars hade jag luktat bäver.

Nu har jag rakat skallen så jag slipper problemet med schampoonerande men när jag hade långt hår så var det varannan gång som gällde.
Som många skrivit tidigare är d

Duscha ofta, t.ex. två-tre ggr på en dag=schampo och tvål vid behov. Annars torkar man ut.

Jag duschar efter varje träning men tvättar inte håret varje gång. Dessutom använder jag bara tvål på de ställen där det behövs (typ under armarna, fötterna), resten av kroppen tvättar jag med hårbalsam. Funkar kanon, torkar inte ut huden och jag behöver

Lååångt hår och tvätt varje dag är en omöjlig ekvation! Det tar typ 8 timmar för håret att självtorka. För att spara på håret så är det big NoNo för hårtork och parfymerat schampoo. Jag kör i apotekets parfymfria schampoo 2-3 ggr vecka, om det skulle infa

Jag duschar bara när jag tränat och då tvättar jag alltid håret. Tycker det är jobbigare med all tvätt jag producerar denna årstid då jag fyller halva tvättkorgen efter varje utomhuspass.

Däremot återanvänder jag mina träningskläder både en och två gånger (vid utomhusträning).