Quote from Håkan Öhling on 15 February 2011, 17:10Tack, Håkan. Det kan vara så att jag har den boken hemma... Köpte nån bok (efter tips på FB) för ett par år sedan utan att hinna börja läsa sen.
För det syfte som David säger så borde väl en något inexakt Polar-mätare funka? Så länge den är konsekvent fe
Tack, Håkan. Det kan vara så att jag har den boken hemma... Köpte nån bok (efter tips på FB) för ett par år sedan utan att hinna börja läsa sen.
För det syfte som David säger så borde väl en något inexakt Polar-mätare funka? Så länge den är konsekvent fe
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 17:28För att vissa inte kan installera en produkt innebär inte att det blir en naturlag.
För att vissa inte kan installera en produkt innebär inte att det blir en naturlag.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 20:30Humbug?
Förklara då varför bakväxeln flyttar framåt/bakåt för att ta upp slack
i kedjan när du går från minsta klingan/drevet till största klingan/drevet?Vad gäller mätning på bakhjulet är syftet med effektmätning att hålla
koll på vilken belastning cy
Humbug?
Förklara då varför bakväxeln flyttar framåt/bakåt för att ta upp slack
i kedjan när du går från minsta klingan/drevet till största klingan/drevet?
Vad gäller mätning på bakhjulet är syftet med effektmätning att hålla
koll på vilken belastning cy
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 20:36Jag har haft nytta av min POLAR. Det verkar inte du ha haft.
Sedan tillkommer frakt, tull och moms på importerade produkter.
Jag har haft nytta av min POLAR. Det verkar inte du ha haft.
Sedan tillkommer frakt, tull och moms på importerade produkter.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 20:45Jodå - POLAR:en på min arm har hjälpt mig hålla reda på klockan i dag.
Jodå - POLAR:en på min arm har hjälpt mig hålla reda på klockan i dag.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 20:46Den dragande delen av kedjan, den som har spänning är precis lika lång. Att den inte är det på undersidan är ovidkommande.
Den dragande delen av kedjan, den som har spänning är precis lika lång. Att den inte är det på undersidan är ovidkommande.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 20:47Ska du bara hålla rätt på klockan så kan du lägga den i en bankbox.
Ska du bara hålla rätt på klockan så kan du lägga den i en bankbox.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 20:48Fredrik, de vet nog inte på vilket sätt algoritmen är uppbyggd.
Fredrik, de vet nog inte på vilket sätt algoritmen är uppbyggd.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:27Behövs inget bankfack - POLAR är ju billiga sägs det 🙂
Behövs inget bankfack - POLAR är ju billiga sägs det 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:30Ja, jag gav inte mer 2500 för min uppsättning.
Ja, jag gav inte mer 2500 för min uppsättning.