Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEfter gravditet....
You need to log in to create posts and topics.

Fast kan/bör man springa med barnet i vagn på såna vägar även om det är en joggingvagn?
Låter inte som att det är så bra för en bebis?

Mimmi, jag tycker att Du, istället för att skaffa en joggingvagn för dyra pengar, kanske kan inviga maken i Din träningsplanering och mer eller mindre kräva Din rätt till egentid. Som träningen bör vara för Dig. En stund några gånger i veckan där Du gör n

Det ska finnas joggingvagnar där bebisen typ åker i en hängmatta och alltså inte alls märker av att underlaget är ojämnt.

Sylvia jo det vore ju det optimala och tro mig det är mitt mål men det är lättare sagt än gjort med min man. Just nu går det ganska

Aha, ja, då är det kanske inte lika lätt.

Fast ambitionen är ju bra att ha, eller hur? Och då, när maken är iväg, kanske det ändå finns möjlighet att låna bort bebisen en stund till någon närstående, så att Du får Din träning och tid för Dig själv?

En g

Jag har förståelde för at det inte är lätt när maken är bortrest längre, men med ltie fantasi kan man hitta olika varianter. Tex springa runt runt på en löparbana, var 400:e meter passerar du ju barnvagnen och har koll på om barnet sover lugnt, och du ser

Ambitioner har jag!

Jag klurar en hel del på hur jag ska lyckas få det att funka, tacksam för idéer :). Barnvakt är ju givetvis optimalt men man vågar ju inte använda det för mycket, vi har ingen familj i närheten så det är kompisar som gäller. Men jag k

Finns en längre backe i närheten, så kan Du hålla koll på bebisen efter varje backintervall, när Du har joggat ner. Effektiv träning på kortare tid.