Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 20:33@David: Håller överhuvudtaget inte med dig. Ibland har du så fel att det gör lite ont i mina ögon bara att se inläggen. (H)
Sitter du på genetiska trumfkort med en V12 i bröstet då kan du göra betydligt mycket mer fel och ändå lyckas bra. Sitter du däre
@David: Håller överhuvudtaget inte med dig. Ibland har du så fel att det gör lite ont i mina ögon bara att se inläggen. (H)
Sitter du på genetiska trumfkort med en V12 i bröstet då kan du göra betydligt mycket mer fel och ändå lyckas bra. Sitter du däre
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 20:40I cykel är det just så fantastiskt att även folk med "dåliga" förutsättningar kan hitta discipliner som passar. Alla är inte bergsgetter eller tempohästar.
I cykel är det just så fantastiskt att även folk med "dåliga" förutsättningar kan hitta discipliner som passar. Alla är inte bergsgetter eller tempohästar.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 20:41Min disciplin hade nog varit att köra följebil.
Min disciplin hade nog varit att köra följebil.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 20:44Det brukar vara gamla elitcyklister som kör bilarna.
Det brukar vara gamla elitcyklister som kör bilarna.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 20:46Attans. Jag kanske kan tvätta följebilarna då.
Attans. Jag kanske kan tvätta följebilarna då.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 20:49Jag tror att chaufförerna sköter det. Du kan kanske vara med i reklamkaravanen?
Jag tror att chaufförerna sköter det. Du kan kanske vara med i reklamkaravanen?
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 20:56Skulle vara kul att höra vad Johan och P har att säga.
Har Michalsik och Bangbo (som skrivit Aerob och anaerob träning)helt enkelt fel, eller?
Skulle vara kul att höra vad Johan och P har att säga.
Har Michalsik och Bangbo (som skrivit Aerob och anaerob träning)helt enkelt fel, eller?
Quote from Lena O on 18 November 2010, 21:45Eftersom ni vet David svara på detta sättet, vill ni undvika skiten häng på Happy istället eller cykelklubben.se
Eftersom ni vet David svara på detta sättet, vill ni undvika skiten häng på Happy istället eller cykelklubben.se
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 21:51@Jonas: Stopp och belägg. 😉 Jag menar inte att någon som skrivit någon bok har fel. Herregud, jag är en glad amatör. Vad vet jag. 😉 Däremot kan man kanske läsa saker på olika sätt. Därför är det rätt bra att diskutera dem ibland.
Jag hoppas också P
@Jonas: Stopp och belägg. 😉 Jag menar inte att någon som skrivit någon bok har fel. Herregud, jag är en glad amatör. Vad vet jag. 😉 Däremot kan man kanske läsa saker på olika sätt. Därför är det rätt bra att diskutera dem ibland.
Jag hoppas också P
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 21:57En tråd
http://happymtb.org/forum/read.php/1/1534586