Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 21:57Styrlinda med gel.
Styrlinda med gel.
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 00:59Du holder for hårdt i styret helt enkelt. Det er rygg og mave som skal holde overkroppen oppe, ikke armene.
På samme måte som du har en liten knekk i knærne, skal du også ha det i albogene når du holder i styret. De skal ikke være strake.
Du holder for hårdt i styret helt enkelt. Det er rygg og mave som skal holde overkroppen oppe, ikke armene.
På samme måte som du har en liten knekk i knærne, skal du også ha det i albogene når du holder i styret. De skal ikke være strake.
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 13:49David har som vanligt rätt när det gäller cykling.
Skapa ett styre som är så mysigt som det någonsin går! Gel på styret och detsamma på handen är det som bör experimenteras med.
David har som vanligt rätt när det gäller cykling.
Skapa ett styre som är så mysigt som det någonsin går! Gel på styret och detsamma på handen är det som bör experimenteras med.
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:42Det är för att jag har cycklingben.
Det är för att jag har cycklingben.
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:36Jag noterar i lilla svarta. Det är så gott o få hjälp på detta enkla vis. Tack gott folk må ni trampa många mil
Jag noterar i lilla svarta. Det är så gott o få hjälp på detta enkla vis. Tack gott folk må ni trampa många mil
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:44Niklas : kikket på din Nishiki, synes styret er litt lavt i forhold til setet. Men bildet kan lyve. Om du støtter deg for mye på armene, vil hendene dovne etter en tid.
Niklas : kikket på din Nishiki, synes styret er litt lavt i forhold til setet. Men bildet kan lyve. Om du støtter deg for mye på armene, vil hendene dovne etter en tid.
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:20Jag får kolla min hel het på cykeln det kan va så att jag spänner armarna under turerna. För det verkar va en jädra massa o tänka på men jag kommer närmare allt eftersom.
Jag får kolla min hel het på cykeln det kan va så att jag spänner armarna under turerna. För det verkar va en jädra massa o tänka på men jag kommer närmare allt eftersom.
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 21:47Bra förslag på frukost när man har tänkt o va ute på långtur i mitt fall 10-15 mil
Bra förslag på frukost när man har tänkt o va ute på långtur i mitt fall 10-15 mil
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 21:50Gröt.
Gröt.
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 21:50Jag brukar hålla mig till det jag är van att käka och som man vet inte orsakar en orolig mage eller liknande. Däremot kan man gärna äta lite extra jämfört med normalt.
Jag brukar hålla mig till det jag är van att käka och som man vet inte orsakar en orolig mage eller liknande. Däremot kan man gärna äta lite extra jämfört med normalt.