Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEn fråga
You need to log in to create posts and topics.

1dl eller 2dl med 2 st ägg o ett glas juice.Tar med mej snickers o banan kanske kaffe efter vägen. Har jag missat nått?

Mazariner och torkad frukt.

Äta ska jag göra. Tackar. Hur bromsar man sitt tempo? Brukar trampa som en tok o sen tar krafterna slut o det blir ett jädra slit sista timmen

Niklas Rolin, jag älskar din attityd! Både mot detta forum och mot cykling. Du är ödmjuk, ambitiös, läraktig och tålmodig. Då kommer du att bli en bra cyklist, det är bara det att det tar några år. Hoppas vi ses i någon klunga någon gång framöver!

7 dl vatten, 1,5 dl havrekli, 1 dl havregryn. Koka upp och låta puttra i 3 min. Rårörssocker, en klick med smör (inte margarin, utan smör). Hämta sällskap (ovanstående är för 3 personer, det räcker om jag kan hitta en till). Det slinker ned.

Men det här

Anders : Jag tackar för dina rader. Har inte hittat tävlingsnerven (ännu) men jag har inte letat så noga heller. Är inte i form ännu vi får se om det kommer.

Daniel : Jag kör med Axa`s havregryn sport vet inte om just den spelar nån roll. Havrekli har ja

Konstanterande efter dagens vända. Jag är överspänd på cykeln. Jag ska se till att styret kommer upp. Byta grepp ofta är en bra lösning. Sista 2 milen va sk.t jobbig för mitt depå hade strömavbrott men hem kom jag. Tack för hjälpen gott folk som jag sagt

Gött att det löser sig.

Man måste våga fråga om man vill ha svar. Det är många saker o lära sej o ha koll på. Suveränt o få hjälp på detta vis.

Gröt är bra cykelfrukost. Killen brukar käka havregrynsgröt med hemkokt sylt, själv tar jag chokladmannagrynsgröt (man vispar helt enkelt ner 1 msk kakao under kokningen).