Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELEn iaktagelse
You need to log in to create posts and topics.

JAg var inte heller cyklist första gången jag körde VR.. det liksom växte fram, och nu säger jag med stolthet att jag är Cyklissa!! Lycklig och Cyklig.. :D:D

Seså, snart ligger springskorna och vilar till förmån för cykelskorna.. den nyinköpta cykeln stå

Va snygg!!
Mmm....

Här är flera alternativ: http://trekstorecincinnati.com/page.cfm?pageID=158

Vi är ett strålande ekipage tillsammans!
Hon är pålitlig och trogen, det är jag som är den svaga länken! Måste nog träna lite benböj i vinter för att hinna med henne! Sen är den stora frågan, hur tränar man på utförskörningar i Norduppland!!

Trots en u

Lobotomi?

Jag cyklar som attan på motionscykeln hela vintern, men det är inte samma sak på landsväg med bilar som viner förbi och balans som måste hållas. Dock fördel av att inte få så ont i rumpan! 🙂

Min pappa körde VR ett antal år och påstår att de låg i 65 k

Jag är också kvar, gillar fun beat, är också singel...ler.

Ett halvseriöst tips när det gäller fart och att slippa rädsla är att fokusera på det roliga i upplevelsen i stället för det som är läskigt.
Dvs, visst det är hemskt om man ramlar, men i 9999 av 100000 kommer man troligen att bara svischa framåt i en enor

Jonas 9999 av 100000 verkar inte nå vidare bra odds ur min synvinkel.

Katharina. 65 knyck är inte så farligt i en rak nedförsbacke. 75-80 är inte alls så ovanligt även hemma i Sverige. Skillnaden är hårnålskuvorna, det är där agnarna sållas från männen :

Jag tycker oxå att oddsen är dåliga så jag kan erkänna mig som agn direkt, även utan kurvor. Gillar uppför istället. Det är väl då dom riktiga agnarna sållas eller?

Klart man ska ha krav (eller önskemål), sen får man kanske fundera på vilka man kan leva