Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 08:41Så jag är numera Jonas 1... bara så jag vet 😀
Det känns helt ok, fast Silva, fanns det någon mer tanke med siffran 1... typ att jag är bäst eller ??!! 😀 😀 😀 eller var det en slump.....
Drack mycket rödvin igår så idag blir det till att träna ordentlig
Så jag är numera Jonas 1... bara så jag vet 😀
Det känns helt ok, fast Silva, fanns det någon mer tanke med siffran 1... typ att jag är bäst eller ??!! 😀 😀 😀 eller var det en slump.....
Drack mycket rödvin igår så idag blir det till att träna ordentlig
Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 10:31Jag tror att jag håller mig till 35 km/h i nedförsbackarna, ingen som helst tanke på att trilla och slå halvt ihjäl mig. 🙁 Sen vet jag ju inte om min cykeldator är helst rättvisande.
Mycket cykelsnack, det här är väl fortfarande en singeltråd?
Jag tror att jag håller mig till 35 km/h i nedförsbackarna, ingen som helst tanke på att trilla och slå halvt ihjäl mig. 🙁 Sen vet jag ju inte om min cykeldator är helst rättvisande.
Mycket cykelsnack, det här är väl fortfarande en singeltråd?
Quote from ellen olsson on 27 October 2007, 10:43> Mycket cykelsnack, det här är väl fortfarande en singeltråd?
Och? 😉
> Mycket cykelsnack, det här är väl fortfarande en singeltråd?
Och? 😉
Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 11:25Jag försökte i alla fall leda in tråden på rödvin alternativt generell träning !! 😀
Jag försökte i alla fall leda in tråden på rödvin alternativt generell träning !! 😀
Quote from ellen olsson on 27 October 2007, 11:34Rödvin är intressant ur sportdryckssynpunkt... 😉
Jag gillar både cykel och bra rödvin men det är inte därför jag är singel... 🙂/Marathon du Médocfrälst
Rödvin är intressant ur sportdryckssynpunkt... 😉
Jag gillar både cykel och bra rödvin men det är inte därför jag är singel... 🙂
/Marathon du Médocfrälst
Quote from Jan Lundquist on 27 October 2007, 14:43Jag återkommer när ni lämnat cykeltugget 😉
Jag återkommer när ni lämnat cykeltugget 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 27 October 2007, 14:51Aha. Det börjar sätta sina spår Stina. Du har hela vintern på dig att skaffa en cykel nu till nästa gång jag svischar förbi din grind (H:)
Aha. Det börjar sätta sina spår Stina. Du har hela vintern på dig att skaffa en cykel nu till nästa gång jag svischar förbi din grind (H:)
Quote from Jan Lundquist on 27 October 2007, 15:34nej cyling finns inte rum för i mitt liv, jag har inte tid att ligga på vägarna så många timmar, jag behöver intensivare grejor 😉
nej cyling finns inte rum för i mitt liv, jag har inte tid att ligga på vägarna så många timmar, jag behöver intensivare grejor 😉
Quote from ellen olsson on 27 October 2007, 15:35Cyclocross? 🙂
Cyclocross? 🙂
Quote from Jan Lundquist on 27 October 2007, 15:37Cyclocross, jag vet inte riktigt vad det är. Liknar det MTB?
Cyclocross, jag vet inte riktigt vad det är. Liknar det MTB?