Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELEn iaktagelse
You need to log in to create posts and topics.

Med de farterna och oddsen i nerförsbackarna
tror jag att jag får hålla mig till min gamla cykel
eller löpning
🙂

och Jonas...
lite butler-knep är aldrig fel i ett förhållande
som typ; kom ihåg födelsedagar, frukost på sängen, lite massage
även om sånt

Det blev lite fel på nollorna där.... antingen 9999 av 10 000 eller 99 999 av 100 000...Välj själva !!! 😀
Oavsett så är fart befriande för själ och sinne, och jag tror det frigörs massor med nyttiga ämnen !!!

I vår skall jag tex åka till Åre igen och ka

"I vår skall jag tex åka till Åre igen och kasta mig nedför berget på cykel !!!
Yihaaa!!!!"

Då får vi väl ta tillvara på den återstående tid vi har (H)

Hahaha !! Du är för rolig du Per !!!
Intressant, även om Silva säkert tycker det är helt normalt att ännu en diskussion här landar i cykelträsket !!

"det är helt normalt att ännu en diskussion här landar i cykelträsket !!"

Tycker vi har lyckats locka hit en hel del intressanta "prospects" likväl 😉
tack Silva (t+)

Silva. För mej har den nedförsrädslan kommit med åren och mognaden. nåt jag alltså tränat mej till. vet att det numer tar längre tid att återhämta mej efter ett litet fall i skidbacke el cyckelbacke el vilken backe som hellst. så den kurvan pekar uppåt...

Aadu.
Du får börja styrketräna mer så motverkar du benskörhet och många andra symptom på åldrande.

Special Report: Fight Age With Muscle

http://health.msn.com/dietfitness/articlepage.aspx?cp-documentid=100170469&page=1

Jag kör allt ett par tre pass i v med skivstänger o annat. det var en liten operation i handen. duypytyrens syndrom, (säkert felstavat). gudskelov inget dumt fall el så. så jag e gipsad nu för första gången i mitt liv.

ha de gott i helgen allihopa!!
:-

Men Lotta, dom där grejjerna kan väl inte betraktas som krav? Dom är väl självklara!

Ooooh... jösses.. det händer saker fast jag e borta... vi börjar väl med Jonas 2
Kan inte komma ihåg att han grattade mej på min födelsedag... TROTS att jag gjorde så på hans... ska han komma undan med att vi inte har ett "sånt" förhållande???????
Sen ha