Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 13:07Har ett par La Sportiva Crosslite som också ger mig lite problem genom att stoppa blodtillförseln i vänsterfoten. Tyvärr ligger det ett snörskydd ovanpå snörningen som gör det svårt att lossna på snörningen (om det ens hade hjälpt?). Man vill ju inte gärn
Har ett par La Sportiva Crosslite som också ger mig lite problem genom att stoppa blodtillförseln i vänsterfoten. Tyvärr ligger det ett snörskydd ovanpå snörningen som gör det svårt att lossna på snörningen (om det ens hade hjälpt?). Man vill ju inte gärn
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 13:08Om du tar bort kommatecknet i slutet på din länk, Fredrik, så kommer man rätt från början. 🙂
Om du tar bort kommatecknet i slutet på din länk, Fredrik, så kommer man rätt från början. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 13:32Har en kollega som är proffs på den. TACK!
Har en kollega som är proffs på den. TACK!
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 14:32Jag provade ett par DS trainer senast och de kändes ju inte som om de var pronationsstödsuppbyggda. Lyckades jag verkligen missa det? (#)
Jag provade ett par DS trainer senast och de kändes ju inte som om de var pronationsstödsuppbyggda. Lyckades jag verkligen missa det? (#)
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 15:02Fick senaste RW igår satt och grubblade över deras beskrivning av olika skor just över var kayanon passade in. Sedan jag köpte mina DS trainers så blir det iaf inte mkt springa i andra skor ...
Fick senaste RW igår satt och grubblade över deras beskrivning av olika skor just över var kayanon passade in. Sedan jag köpte mina DS trainers så blir det iaf inte mkt springa i andra skor ...
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 17:41Det låter som att man ska försöka kolla upp Ds trainer lite mer.
Vist kan man köra på samma storlek som kayanon?Men där i mot förstår jag inte riktigt varför Saucony Kinvara skulle funka. Dom ser ju läckra ut men vad jag kan läsa mig till så har dom i
Det låter som att man ska försöka kolla upp Ds trainer lite mer.
Vist kan man köra på samma storlek som kayanon?
Men där i mot förstår jag inte riktigt varför Saucony Kinvara skulle funka. Dom ser ju läckra ut men vad jag kan läsa mig till så har dom i
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 18:25Pronationsstöd behöver du bara om du landar på hälarna. Kinvara är så pass platt att det går rätt lätt att landa längre fram och alltså funkar skon utan, den har "bara" 4 mm skillnad mellan häl och framfot jämfört med Kayano som har över en centimeter. Å
Pronationsstöd behöver du bara om du landar på hälarna. Kinvara är så pass platt att det går rätt lätt att landa längre fram och alltså funkar skon utan, den har "bara" 4 mm skillnad mellan häl och framfot jämfört med Kayano som har över en centimeter. Å
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 18:31Springa rätt är stort.
Men springa snabbt är större.Fritt 🙂 efter T. Thorild
Springa rätt är stort.
Men springa snabbt är större.
Fritt 🙂 efter T. Thorild
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:02När jag gick från GT2140 till Kayano gjorde jag det efter devisen dyrare är bättre.De är båda pronationsskor vilket fick mig att tänka att Kayano måste vara bättre.
Jag gjorde som någon ovan och köpte skorna billigt på nätet.
Vet inte om de är bättre än
När jag gick från GT2140 till Kayano gjorde jag det efter devisen dyrare är bättre.De är båda pronationsskor vilket fick mig att tänka att Kayano måste vara bättre.
Jag gjorde som någon ovan och köpte skorna billigt på nätet.
Vet inte om de är bättre än
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:16Minns inte vad jag hade för storlek i mina Kayanos men jag har fått känslan av att Trainers:erna är något smalare så jag kanske har en halv storlek större i dem.
Man ska väl inte förvänta sig att genast bli x antal sekunder snabbare för att man byter sko
Minns inte vad jag hade för storlek i mina Kayanos men jag har fått känslan av att Trainers:erna är något smalare så jag kanske har en halv storlek större i dem.
Man ska väl inte förvänta sig att genast bli x antal sekunder snabbare för att man byter sko