Quote from Fredrik Johansson on 23 April 2007, 14:01GRATTIS från mig också! Visst är det en triumf när man klarar det? Härligt!
GRATTIS från mig också! Visst är det en triumf när man klarar det? Härligt!
Quote from Michael Lembke on 23 April 2007, 14:03Jag vill också springa en mil. (t+)
Jag vill också springa en mil. (t+)
Quote from Funbeat user on 23 April 2007, 14:26Jaaa, sen kommer jakten "en mil under 60 minuter". Det gjorde det i alla fall för mej! 🙂 Det var också en stor seger att komma förbi den tröskeln!
Jaaa, sen kommer jakten "en mil under 60 minuter". Det gjorde det i alla fall för mej! 🙂 Det var också en stor seger att komma förbi den tröskeln!
Quote from Funbeat user on 23 April 2007, 15:14Sedan kommer halvmaran.....och maran....och ultraloppen......the never ending story 😀
Sedan kommer halvmaran.....och maran....och ultraloppen......the never ending story 😀
Quote from Funbeat user on 23 April 2007, 15:26Åh vad härligt! Kan tänka mig känslan. Påminner om min första löptur överhuvudtaget! 🙂 Vilken lycka att man klarade av det 🙂
Åh vad härligt! Kan tänka mig känslan. Påminner om min första löptur överhuvudtaget! 🙂 Vilken lycka att man klarade av det 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2007, 15:29GRATTIS! Verkligen bra jobbat! Någon gång ska jag också fixa det, det måste kännas underbart 🙂
GRATTIS! Verkligen bra jobbat! Någon gång ska jag också fixa det, det måste kännas underbart 🙂
Quote from Daniel Jernebring on 23 April 2007, 15:40Guuud, tack för alla uppmuntrande ord! 🙂 Det är kul att dela glädjen. Hur ska man träna för att komma under timmen då? Jag sprang på 1 h 8 min denna gång...
Guuud, tack för alla uppmuntrande ord! 🙂 Det är kul att dela glädjen. Hur ska man träna för att komma under timmen då? Jag sprang på 1 h 8 min denna gång...
Quote from Linnea Persson on 23 April 2007, 15:49Intervaller! Lite osäker på vilken längd det ska vara, vet att det finns flera trådar om det. Jag har själv inte tränat tillräckligt mycket intervaller för att komma under timmen. Men nån gång ska det väl gå.
Intervaller! Lite osäker på vilken längd det ska vara, vet att det finns flera trådar om det. Jag har själv inte tränat tillräckligt mycket intervaller för att komma under timmen. Men nån gång ska det väl gå.
Quote from Funbeat user on 23 April 2007, 15:56Det finns hur många varianter av intervallträning som helst. Jag har fått ett program av min tränare som jag gillar. Jag springer 1 eller 2 minuter (beroende på humör/ork/lust/fart) allt vad jag kan och går sedan i 1 minut och pustar. Håller på så i 30 mi
Det finns hur många varianter av intervallträning som helst. Jag har fått ett program av min tränare som jag gillar. Jag springer 1 eller 2 minuter (beroende på humör/ork/lust/fart) allt vad jag kan och går sedan i 1 minut och pustar. Håller på så i 30 mi
Quote from Daniel Jernebring on 23 April 2007, 16:00Det är ju svårt att veta för mig som springer i woodsen hastigheten... men jag fattar principen! 🙂
Det är ju svårt att veta för mig som springer i woodsen hastigheten... men jag fattar principen! 🙂